Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Nová televizní sezóna je za dveřmi a my jsme na ni připraveni. Jdeme do ní totiž se 30 tematickými stanicemi v portfoliu, 5% podílem na sledovanosti a divákům máme opravdu co nabídnout. Na našem podzimním menu najdou opět ty nejlepší filmy, seriály, dokumenty nebo life-stylové pořady. U nás si zkrátka vybere každá cílovka, stačí jen zapíchnout prst do jídel… ehm, ovladače a vybrat si, na co máte chuť.

Ale co se u nás událo v druhé polovině prázdnin? Vydali jsme druhý díl našich expert talks s Martinem Nováčkem z OMD, který považuje televizi za zásadní médium v reklamním mixu. Zadavatelé se bez ní prostě stále neobejdou a málokterý z nich si bude moci v blízké době dovolit omezit výdaje do TV reklamy. Pokud jste nezaznamenali poslední výsledky výzkumu atmedia index o placených videotékách, tak TADY k němu najdete přehlednou infografiku. Platíte za služby typu Netflix, nebo sdílíte účet s kamarády? My dohlédneme všude, tak bacha na to 🙂

Teď už ale ke klasice, našim číslům týdne:

  • Prázdninové měsíce jsou zaslíbeny tematickým stanicím. Rok od roku totiž právě v těchto měsících zvedáme podíl na sledovanosti našeho portfolia. Kolik jsme „natočili“ tentokrát?
  • Druhá polovina sezóny Formule 1 se už roztočila naplno. Přenosy té první měly na stanicích Sport 1 a Sport 2 průměrný share přes 4 %. Zařadíme v druhé polovině ještě vyšší stupeň?
  • Říká se, že s počtem dětí roste radost v rodině. A my dodáváme, že také čas, který jejich rodiče u televize tráví. Tak schválně, kolik?
  • Nemusí se již starat o děti, mají našetřeno a chtějí si užívat života. Mluvíme o tzv. stříbrné generaci, na kterou marketéři často zapomínají. Kde jinde ji oslovit, než v televizi.
  • Stále více českých domácností má doma televizor připojený k internetu. Za posledních 5 let vzrostl jejich počet více než dvojnásobně!

Na závěr přejeme i vám hladký rozjezd poprázdninové sezóny. Bude letos asi trochu náročnější, ale vždycky můžete po náročném dni zapnout televizi a u ní vypnout.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_35
#cislotydne_34
#cislotydne_33
#cislotydne_32
#cislotydne_31
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru