Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Únor je za námi a zdárně míříme k prvním jarním paprskům. Proto jsme pro Vás připravili další ohlédnutí za Čísly týdne. Co v něm tentokrát najdete? Třeba jak se vedlo našim novým stanicím společnosti Discovery v prvním měsíci měření. Také se dozvíte, jak je to vlastně s tou televizí, kterou údajně už dneska nikdo nesleduje a neochudíme Vás ani o graf s vývojem technologie IPTV. Ta v Česku zažívá boom. I díky nárůstu platformy IPTV sleduje už téměř polovina domácností v ČR placenou televizi. Nezapomeňte taky mrknout na tiskovku, kterou jsme nedávno vydali nebo na další články na našem Linkedinu. Výživné čtení k ranní kávě zaručeno.

#cislotydne06

No tak to je nástup! Nové stanice společnosti Discovery v našem portfoliu diváky hodně baví. Za první měsíc měření si je naladilo přes milion lidí. Ať už to byli sportovní fandové Eurosport 1, nadšenci do přírody z Discovery Channel, a nebo life-styloví pohodáři z TLC.


#cislotydne07

Taky okolo sebe často slýcháváte, že televizi dnes nikdo nesleduje? Skutečně? Podle oficiálních dat k ní každý den usedne téměř 7 milionů Čechů. Minimálně jednou týdně si pak televizi zapne dokonce 9 lidí z 10. A jak často berete do ruky ovladač vy?


#cislotydne08

IPTV na vzestupu! Počet domácností s IPTV vzrostl od roku 2015 více než třikrát a dnes tímto způsobem sleduje televizi již každá desátá domácnost. Ať už stojí za nárůstem možnost zhlédnout pořady až 7 dní zpětně nebo je to širokou nabídkou tematických stanic, IPTV zažívá v ČR boom.


#cislotydne09

Téměř polovina českých domácností dnes sleduje televizi přes některou z placených platforem. Jak se graf změní, až se dokončí přechod na nový formát DVB-T2? Zvýší se počet lidí, kteří se přesunou na placenou televizi? Budeme to sledovat!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru