Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Únor je za námi a zdárně míříme k prvním jarním paprskům. Proto jsme pro Vás připravili další ohlédnutí za Čísly týdne. Co v něm tentokrát najdete? Třeba jak se vedlo našim novým stanicím společnosti Discovery v prvním měsíci měření. Také se dozvíte, jak je to vlastně s tou televizí, kterou údajně už dneska nikdo nesleduje a neochudíme Vás ani o graf s vývojem technologie IPTV. Ta v Česku zažívá boom. I díky nárůstu platformy IPTV sleduje už téměř polovina domácností v ČR placenou televizi. Nezapomeňte taky mrknout na tiskovku, kterou jsme nedávno vydali nebo na další články na našem Linkedinu. Výživné čtení k ranní kávě zaručeno.

#cislotydne06

No tak to je nástup! Nové stanice společnosti Discovery v našem portfoliu diváky hodně baví. Za první měsíc měření si je naladilo přes milion lidí. Ať už to byli sportovní fandové Eurosport 1, nadšenci do přírody z Discovery Channel, a nebo life-styloví pohodáři z TLC.


#cislotydne07

Taky okolo sebe často slýcháváte, že televizi dnes nikdo nesleduje? Skutečně? Podle oficiálních dat k ní každý den usedne téměř 7 milionů Čechů. Minimálně jednou týdně si pak televizi zapne dokonce 9 lidí z 10. A jak často berete do ruky ovladač vy?


#cislotydne08

IPTV na vzestupu! Počet domácností s IPTV vzrostl od roku 2015 více než třikrát a dnes tímto způsobem sleduje televizi již každá desátá domácnost. Ať už stojí za nárůstem možnost zhlédnout pořady až 7 dní zpětně nebo je to širokou nabídkou tematických stanic, IPTV zažívá v ČR boom.


#cislotydne09

Téměř polovina českých domácností dnes sleduje televizi přes některou z placených platforem. Jak se graf změní, až se dokončí přechod na nový formát DVB-T2? Zvýší se počet lidí, kteří se přesunou na placenou televizi? Budeme to sledovat!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru