Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Únor v Atmedia suchý rozhodně nebyl! A teď nemyslíme alkoholem, ale především novinkami, se kterými jsme na televizní trh přišli. Od března 2023 se totiž naše rodina tematických TV stanic rozrostla o dva nové členy. Prvním je CANAL+ Action se zaměřením na exkluzivní akční filmy a seriály. Druhým pak Spektrum Home cílící na diváky se zájmem o kutilství, bytový design či architekturu. První stanici najdou diváci v nabídce operátorů placené televize, druhou i v rámci terestrického vysílání DVB–T2. Věříme, že se oběma stanicím u nás bude líbit ❤️.

Výrazný mediální ohlas, nejen v oborových médiích, měl také náš poslední článek o vývoji televizní sledovanosti v zemích Visegrádské čtyřky. Třeba Češi v roce 2022 trávili před obrazovkou téměř 3,5 hodiny denně. Přečtěte si, jak je to v okolních evropských státech a pak hned šup na čísla týdne.

  • Vysoké televizní sledovanosti v Česku jsme se věnovali i v únorových Číslech týdne. Televize je totiž pro české diváky stále zásadním mediatypem, ze kterého čerpají informace a tráví s ním volný čas.
  • A to platí i u tematických TV stanic, kterých obchodně zastupujeme na trhu nejvíce. Velké divácké oblibě se těší zejména filmové, seriálové, dokumentární a rodinné TV stanice. Také díky tomu si držíme dlouhodobý podíl na sledovanosti nad 5 %.

previous arrow
#cislotydne_08
#cislotydne_07
#cislotydne_06
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru