Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Únor v Atmedia suchý rozhodně nebyl! A teď nemyslíme alkoholem, ale především novinkami, se kterými jsme na televizní trh přišli. Od března 2023 se totiž naše rodina tematických TV stanic rozrostla o dva nové členy. Prvním je CANAL+ Action se zaměřením na exkluzivní akční filmy a seriály. Druhým pak Spektrum Home cílící na diváky se zájmem o kutilství, bytový design či architekturu. První stanici najdou diváci v nabídce operátorů placené televize, druhou i v rámci terestrického vysílání DVB–T2. Věříme, že se oběma stanicím u nás bude líbit ❤️.

Výrazný mediální ohlas, nejen v oborových médiích, měl také náš poslední článek o vývoji televizní sledovanosti v zemích Visegrádské čtyřky. Třeba Češi v roce 2022 trávili před obrazovkou téměř 3,5 hodiny denně. Přečtěte si, jak je to v okolních evropských státech a pak hned šup na čísla týdne.

  • Vysoké televizní sledovanosti v Česku jsme se věnovali i v únorových Číslech týdne. Televize je totiž pro české diváky stále zásadním mediatypem, ze kterého čerpají informace a tráví s ním volný čas.
  • A to platí i u tematických TV stanic, kterých obchodně zastupujeme na trhu nejvíce. Velké divácké oblibě se těší zejména filmové, seriálové, dokumentární a rodinné TV stanice. Také díky tomu si držíme dlouhodobý podíl na sledovanosti nad 5 %.

previous arrow
#cislotydne_08
#cislotydne_07
#cislotydne_06
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televize zůstává nejoblíbenějším médiem, alespoň jednou týdně si ji zapne 86 % Čechů

Televize si i v roce 2024 udržela své pevné místo v životě Čechů. Podle aktuálních dat ji diváci sledovali průměrně 3 hodiny a 36 minut denně. Vysokou sledovanost zaznamenaly i ostatní země z tzv. visegrádské čtyřky, přičemž nejvíce času u…

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…
Nahoru