Už jsme tady zas a musíme vám něco říct! V srpnu jsme dosáhli zatím nejlepšího podílu na sledovanosti v naší historii. V infografice níže se podívejte, jak jsme postupně vyrostli až na tuhle úroveň. 12 let na trhu, 27 televizních stanic v portfoliu a nezastavujeme, naopak! Stále se totiž snažíme koukat dopředu, sledovat trendy a s těmi vás pak seznamovat. Třeba v číslech týdne, na atblogu nebo Twitteru.
Dost bylo ale patosu. Podívejte se, co dalšího pro vás máme tentokrát. Dětská sledovanost je takové stálé téma, takzvaný držák. Co naplat, když děti televizi stále tak rády sledují. Schválně si tipněte, kolik z nich si týdně televizi pustí. Odpověď najdete v infografice.
Na své si přijdou také sportovní fajnšmekři, kteří už jistě netrpělivě vyhlíželi podzimní start velkých událostí. Ať už to byla Tour de France nebo US Open na Eurosportu 1. Právě Americký grandslam měl letos výbornou sledovanost, která neunikla samozřejmě ani nám.
No, a na závěr nahlédneme pod pokličku českých televizních návyků. Kolik času tráví letos lidé sledováním televize? Dost! Je to totiž nejen zdroj stále se měnících informací, ale především zábavy. A smích, jak víme, posiluje imunitu. Tak posilujte.
Vaše Atmedia