Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Září je takový druhý leden pro předsevzetí. Po letních dovolených a prosezených večerech na zahrádce s přáteli se vracíte do „normálního“ režimu. Ať už hledáte ztracenou kartičku do posilovny nebo trávíte neděle vařením zdravých jídel do krabičky na nový pracovní týden, září je prostě trochu těžší měsíc. Nebo ne? Nám se naše předsevzetí zatím daří držet. Jsme nad 5 % podílu na sledovanosti, měli jsme úspěšnou prezentaci na letošní konferenci Digimedia a chystáme Obchodní nabídku na rok 2022. Co dalšího jsme pro vás v září připravili?

Většinu času před televizní obrazovkou věnují …… a ………. *zjistíte níže 🙂

US Open zná své vítěze a na stanici #Eurosport1 oslovilo 333 tisíc diváků. Novak Djokovic se kalendářního Grand Slamu nakonec nedočkal a skončil v slzách. Vůbec nesledovanějším zápasem turnaje byla ovšem bitva Karolíny Plíškové, po které Češka postoupila do čtvrtfinále.

Ve většině států Evropy za televizi lidé platí. V Česku je to sice nadpoloviční většina, ovšem stále je to výrazně méně, než je standard v ostatních státech.

Televize přes internet (IPTV) zažívá v Česku boom. Za posledních 5 let vzrostl počet českých TV domácností s IPTV na více než trojnásobek a v současnosti se na TV dívá přes tuto platformu každý pátý divák.

Ať už se vám daří držet poprázdninový rytmus nebo ne, hlavně v klidu a nic si nevyčítat 🙂 . Občas ještě vykoukne babí léto a byla by škoda toho nevyužít.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_39
#cislotydne_tyden_38
#cislotydne_tyden_37
#cislotydne_tyden_36
#cislotydne_tyden_35
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru