Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Na začátku března jsme uvolnili mediální prostor na vybraných kanálech pro informační kampaň na podporu Ukrajiny. Vzhledem k aktuálnímu vývoji se vedení našeho mediálního zastupitelství rozhodlo otevřít mediální prostor pro kampaň i v dubnu. „Válka na Ukrajině pokračuje a do České republiky již přišly statisíce uprchlíků, kteří budou potřebovat dlouhodobou pomoc,” uvádí Michaela Suráková, Managing Director naší společnosti.

Hlavním cílem televizní kampaně Pomáháme Ukrajině je podpořit projekt rozcestníku pomoci Stojimezaukrajinou.cz, kde mohou lidé pomáhat různými způsoby – od zaslání finančního daru přes přispění do sbírek pomoci až po nabídku ubytování ukrajinským uprchlíkům. Vznikla pod záštitou AKA (Asociace komunikačních agentur) a ASMEA (Asociace mediálních agentur), které jsme kontaktovali a připojili se ke kampani.

„Ve prospěch tohoto spotu jsme otevřeli mediální prostor na 14 tematických stanicích, které obchodně zastupujeme. Od 8. 3. tak bylo odvysíláno celkem 1 617 TV spotů, které v březnu oslovily 1,4 milionu diváků,” doplňuje Michaela Suráková.

Nová podoba spotu, jenž navazuje na již publikovaný klip, ve kterém promlouvali lidé přímo z Ukrajiny, poběží v průběhu dubna opět na kanálech AMC, CS Film, CS History, CS Mystery, Film+, FilmBox, JOJ Cinema, JOJ Family, Rebel, Relax, Spektrum, Sport 1, Sport 2 a TV Paprika. Celkem bude odvysíláno 1 940 spotů.


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru