Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Letos nabízíme zadavatelům televizní reklamy exkluzivní partnerství sportovních událostí na televizní stanici Eurosport 1. Většina z nich bude vysílána exkluzivně pouze na této sportovní stanici. Zadavatelé reklamy během nich mohou využít sponzorské vzkazy a reklamní spoty s garantovanou první pozicí, jež jim přinesou vysokou viditelnost značky a možnost oslovení atraktivních cílových skupin diváků.

Po loňském roce, kdy celosvětová pandemie ovlivnila pořádání mnoha sportovních událostí, se živý sport vrací na televizní obrazovky. Díky naší společnosti a stanici Eurosport 1 nejen k divákům, ale také k zadavatelům televizní reklamy, jež mohou svou značku spojit se světovými sportovními událostmi, jako jsou cyklistické etapové závody Giro d´Italia, Tour de France a La Vuelta nebo grandslamové turnaje Roland Garros a US Open. Většina z nich přitom bude vysílána exkluzivně pouze na Eurosport 1.

Vysoká viditelnost značky a oslovení atraktivních skupin diváků

Nabízíme zadavatelům televizní reklamy hned dva atraktivní formáty. První je zakoupení sponzorských vzkazů, které budou diváky Eurosport 1 provázet po celou dobu vysílání vybrané sportovní události. Druhým jsou reklamní spoty s garantovanou první pozicí, jež budou vysílány pouze v průběhu živých přenosů.

„Sportovní události na Eurosport 1 přinášejí zadavatelům televizní reklamy možnost spojit svoji značku s největšími sportovními událostmi, z nichž některé jsou vysílány exkluzivně pouze na Eurosport 1. Partnerství těchto sportovních událostí tak výrazně zvýší viditelnost značky a také umožní oslovení atraktivních cílových skupin diváků. Nabízené sportovní události přinášejí vysokou afinitu mužů v produktivním věku s vyššími příjmy a z větších měst,“ dodává Michaela Vasilová, naše Managing Directorka.

Partnerství na pozadí největších sportovních událostí

Již 8. května odstartuje série etapových cyklistických závodů Grand Tour, a to závodem Giro d´Italia. Následovat bude 26. června Tour de France a 14. srpna pak La Vuelta. Závody Giro d´Italia i La Vuelta přitom budou vysílány exkluzivně pouze na Eurosport 1.

Největší sportovní události na Eurosport 1, mezi něž patří například Roland Garros, pravidelně osloví několik set tisíc diváků. Právě Roland Garros přilákal v minulém roce 445 tisíc televizních diváků. Zadavatelé televizní reklamy mohou také letos oslovit diváky Roland Garros, jenž odstartuje 30. května. Další možnost přinese US Open, který bude zahájen 30. srpna a bude vysílán exkluzivně pouze na Eurosport 1.

Další významnou sportovní událostí jsou bezpochyby plánované Letní olympijské hry 2021 v Tokiu. My budeme letos zadavatelům televizní reklamy nabízet exkluzivní partnerství také v rámci jejich konání.


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru