Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Naše mediální zastupitelství zařazuje od 1. března do svého portfolia filmový a seriálový kanál CANAL+ Action, který doplní další tematické televizní stanice v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. V rámci této spolupráce bude CANAL+ Action zapojen rovněž do oficiálního elektronického měření televizní sledovanosti.

Zařazením CANAL+ Action do našeho portfolia tematických televizních stanic prohlubujeme spolupráci s mediální společností CANAL+, jejíž další televizní kanály FilmBox a FilmBox Stars na českém trhu již několik let obchodně zastupujeme,” vysvětluje Michaela Suráková, náš Managing Director. „Zadavatelům televizní reklamy díky tomu nabídneme možnost oslovit širokou skupinu diváků ve věku 20 až 60 let, kteří rádi sledují akční filmy nebo kriminální seriály,” dodává.

Rozšířením portfolia o CANAL+ Action navyšujeme počet zastupovaných tematických televizních stanic na 27, přičemž 23 z nich je zapojeno do oficiálního elektronického měření televizní sledovanosti a jsou tak součástí obchodních balíčků atmax, atadults, atchoice nebo atkids. Patří k nim jak české, tak lokalizované televizní stanice celosvětových značek. Největší zastoupení mají v našem portfoliu filmové a seriálové televizní stanice, za nimi následují dokumentární, lifestylové, sportovní, dětské a rodinné kanály.

Z českých stanic jde konkrétně o Seznam.cz TV, Rebel, Relax a televizní kanály ze skupiny Československá filmová společnost (CS Film, CS History, CS Mystery). Z nadnárodních televizních skupin spolupracujeme s Warner Bros. Discovery (Discovery Channel, Eurosport 1, TLC), AMC (AMC, Film+, Minimax, Spektrum, Sport 1, TV Paprika), CANAL+ (FilmBox, FilmBox Stars a nově CANAL+ Action), Walt Disney Company (Disney Channel, National Geographic) a Antenna Group (AXN). Významnou pozici má v našem portfoliu také slovenská televizní skupina JOJ (JOJ Family, JOJ Cinema).

Tematické televizní stanice, které obchodně zastupujeme na českém trhu, měly v loňském roce 5,1% podíl na sledovanosti v cílové skupině 15–69. Denně oslovily v průměru 1,4 milionu televizních diváků ve věku 4+, přičemž alespoň jednou týdně si některou z nich zapnulo 37 % televizních diváků a aspoň jednou měsíčně 58 %.[1]

Zaměřeno na fanoušky akčních filmů nebo kriminálních seriálů

Nový program CANAL+ Action nabídne vybrané tituly exkluzivně v české a slovenské premiéře – například v předvečer březnového udílení Cen Akademie to bude akční komedie Všechno, všude, najednou, která je nominována na Oscara hned v 11 kategoriích. Diváci si tak budou moci naplno vychutnat aktuální filmový hit sklízející obdiv a chválu nejenom od návštěvníků kin, ale také od kritiků.

Kromě premiérových titulů CANAL+ Action uvede také oblíbené akční evergreeny s hvězdnými herci. V březnu to budou třeba blockbustery Postradatelní 2: Zpět do války  a Plán útěku se Sylvesterem Stallonem, Arnoldem Schwarzeneggerem a dalšími legendami. Během prvního měsíce vysílání bude k vidění také oscarový Revenant Zmrtvýchvstání s oceněným Leonardem DiCapriem, nebo diváky výborně hodnocený kanadský seriál Plán B. o tom, co všechno může způsobit návrat v čase a změna běhu událostí.

Nabídka skupiny CANAL+ je celosvětově do značné míry založena na atraktivních sportovních přenosech, filmech a seriálech. Vždy samozřejmě záleží na místních podmínkách, nicméně jsme přesvědčeni, že tato kombinace může dobře fungovat i u nás. Po loňském úspěšném vstupu do oblasti sportovního vysílání bychom se chtěli letos etablovat také na poli filmů a seriálů. Akční žánr se nám vzhledem k široké oblibě a kompatibilitě se sportem jeví pro start ideální,“ říká Ladislav Řeháček, VP CANAL+ Luxembourg pro ČR a Slovensko.


[1] ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 2022, Reach 000, Reach, CS 4+, Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich sledováním tráví přes hodinu denně

Trend popularity VoD služeb v České republice nadále roste, a to především u diváků ve věku 25–34 let. Oblibě se ovšem těší napříč všemi generacemi, jak potvrzují aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index za první pololetí letošního roku, který pravidelně…

#cislotydne: Červenec 2024

Letos zažíváme doslova televizní léto. Přestože je tohle období v médiích označováno jako okurková sezona, pro televizi to letos rozhodně neplatí. Čeští diváci totiž u obrazovky tráví v průměru 3 hodiny denně. A to nejen díky fotbalovému Euru a olympiádě…

Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport

I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…
Nahoru