Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Naše mediální zastupitelství a společnost MOL, provozovatel čerpacích stanic v ČR, již čtvrtým rokem pokračují ve spolupráci. MOL bude i nadále exkluzivním partnerem závodů Formule 1 na tematických stanicích Sport 1 a Sport 2. Během závodní sezóny 2020, čítající přes 20 závodů, využije jak tradiční reklamní formáty, tak i speciální formy propagace.

„Vážíme si dlouhodobé spolupráce se společností MOL a jsme rádi, že jsme partnerství pro televizní stanice Sport 1 a Sport 2 a přenosy Formule 1 uzavřeli i pro rok 2020, úspěšně tak navazujeme na spolupráci, kterou jsme zahájili v roce 2016. Vidíme, že propojení firemního brandu s vhodně zvolenou tematickou stanicí umožňuje efektivní oslovení správného publika a klient jej rád opakovaně využije,“ říká Michaela Vasilová, Managing Director naší společnosti. 

Umožníme tak síti čerpacích stanic MOL oslovit diváky prostřednictvím klasické televizní reklamy doplněné o sponzorské vzkazy či speciální reklamní formáty. Zcela exkluzivní je tzv. split screen rozdělující obrazovku během hlavního závodu na dvě části – na jedné bez zvuku běží samotný závod Formule 1, na druhé potom reklamní sdělení.

Závodní víkendy jsou u diváků Sport 1 a Sport 2 velmi oblíbené, jen v sezóně 2019 oslovily celkem 755 tisíc diváků. „Formule 1 je oblíbená především u mužů v produktivním věku se středními příjmy a z velkých měst,“ říká Michaela Vasilová a doplňuje: „Cílové skupiny diváků jako tato jsou ze strany zadavatelů televizní reklamy velmi žádané.“

„Partnerství s Atmedia v oblasti Formule 1 je naší osvědčenou, téměř již tradiční aktivitou. Jsme velkými fanoušky sportu, jeho podpoře se dlouhodobě věnujeme a naše projekty na poli sportu stále rozšiřujeme. Být exkluzivním partnerem tuzemských přenosů závodů Formule 1 je pro nás výjimečná příležitost. S F1 máme totiž společnou i další věc – klademe vysoký důraz na kvalitní paliva,“ říká Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika.

Formule 1 je na televizních stanicích Sport 1 a Sport 2 vysílána již od roku 2015. V sezóně 2020, začínající již tradičně Velkou cenou Austrálie 15. března, si fanoušci královny motorsportu vychutnají přes 20 závodních víkendů.

Naše zastupitelství umožňuje zadavatelům televizní reklamy oslovit diváky na 30 tematických TV stanicích, které měsíčně osloví přes 6 milionů českých diváků. Vedle diváků sportovních kanálů mohou zadavatelé oslovit diváky filmových, seriálových, dokumentárních nebo rodinných a dětských stanic.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru