Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Zájem o televizní reklamu je v letošním roce nebývale vysoký. Dokazují to výsledky našeho mediálního zastupitelství, které na našem trhu zastupuje 28 tematických televizních stanic. Za první tři čtvrtletí letošního roku jsme prodali o 30 % více GRPů než za stejné období loni. Zaznamenala jsme také nárůst podílu na sledovanosti, který nyní dosahuje 5,2 % v CS 15–69.

Zvýšený zájem o reklamu na tematických televizních stanicích lze podle Michaely Vasilové, Managing Director naší společnosti, sledovat již od začátku letošního roku a tento vývoj je možné očekávat i v dalších měsících. „V posledním čtvrtletí je poptávka po televizní reklamě vždy nejvyšší, což samozřejmě souvisí s reklamními kampaněmi klientů před Vánoci. V poslední době také vnímáme nárůst objednávek od zadavatelů pro děti, což značí jejich návrat k inzerování v televizi,“ popisuje. Řada klientů podle ní již komunikuje standardně kontinuálně v průběhu celého roku a televizní stanice jsou vyprodané i v měsících, které byly dříve klienty méně využívané.

Infografiku ve vysoké kvalitě najdete zde

Za nárůstem prodaného objemu televizní reklamy naší společností stojí nejen zvýšená poptávka ze strany zadavatelů, ale také vyšší podíl na sledovanosti tematických stanic. Na českém trhu obchodně zastupujeme celkem 28 televizních kanálů, přičemž 23 z nich je zapojeno do oficiálního měření televizní sledovanosti. Jejich podíl na sledovanosti dosáhl ve třetím čtvrtletí letošního roku 5,2 % v CS 15–69.[1]Od začátku roku se nám daří překonávat každý měsíc 5% hranici podílu na sledovanosti, klientům tak můžeme oproti předchozím rokům nabízet větší prostor pro jejich televizní kampaně,“ vysvětluje Michaela Vasilová.

Zadavatelé využívají při koupi televizní reklamy na tematických stanicích Atmedia nejčastěji obchodní balíček atmax, který dokáže doručit vysoký zásah televizní kampaně. Naše tematické stanice oslovují měsíčně 5,7 milionů diváků, což je téměř 60 % televizní populace.[2] Zájem je také o obchodní balíčky atadults, atkids a atchoice, nebo speciální formáty. Letos poprvé navíc společnost klientům nabídla partnerství s olympijskými hrami a dlouhodobě zaznamenává také zájem o partnerství se závody Formule 1.


[1] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 3. čtvrtletí 2021, Share, CS 15–69, Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV

[2] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 1. – 3. čtvrtletí 2021, Reach 000, Reach, CS 4+, Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru