Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Trend vysoké poptávky po televizní reklamě pokračuje i v letošním roce. Potvrzují to výsledky našeho mediálního zastupitelství za první pololetí a podle Michaely Surákové, Managing Director naší společnosti, lze předpokládat obdobný vývoj i v následujících měsících.

Vysoká poptávka po TV reklamě, kterou jsme pozorovali již loni, pokračovala i v prvním pololetí letošního roku,“ popisuje Michaela Suráková, naše Managing Directorka, která na českém trhu obchodně zastupuje 26 tematických televizních stanic zapojených do oficiálního elektronického měření televizní sledovanosti. „Na televizních stanicích z našeho portfolia se nám v prvních šesti měsících letošního roku podařilo zaplnit reklamní prostor z téměř 100 %,“ dodává Michaela Suráková s tím, že výhled do dalších měsíců zatím zůstává obdobný.

I z důvodu vysoké poptávky po TV reklamě se dlouhodobě soustředíme na rozšiřování portfolia tematických televizních stanic, aby mohla zadavatelům reklamy nabízet větší reklamní prostor i atraktivní cílové skupiny diváků. Posledním přírůstkem v portfoliu Atmedia se v dubnu letošního roku stal filmový kanál FilmBox Stars. „Zadavatelům reklamy nyní nabízíme prodej reklamy na GRP na největším počtu televizních stanic v historii naší společnosti,“ upozorňuje Michaela Suráková a doplňuje, že široké portfolio tematických stanic umožňuje zadavatelům reklamy vybírat pouze z těch televizních kanálů, na kterých se nachází jejich cílová skupina.

V současnosti tak máme ve svém portfoliu 29 tematických televizních stanic, z toho 26 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. K zastupovaným televizním stanicím patří jak české, tak lokalizované televizní stanice nadnárodních značek, jako jsou například AMC, Disney nebo Discovery. V prvním pololetí letošního roku dosáhly společně 4,8 % podílu na sledovanosti v CS 15–69 a 4,6 % v CS 4–14.[1] Společně oslovily každý měsíc průměrně 5,6 milionu diváků starších čtyř let, kteří sledováním pořadů na těchto televizních stanicích trávili v průměru přes jednu hodinu denně.[2]


[1] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 01–06/2022, Share, CS 15–69, 4–14, Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV

[2] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 01–06/2022, Reach 000, ATS-R / den, CS 4+, Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televize zůstává nejoblíbenějším médiem, alespoň jednou týdně si ji zapne 86 % Čechů

Televize si i v roce 2024 udržela své pevné místo v životě Čechů. Podle aktuálních dat ji diváci sledovali průměrně 3 hodiny a 36 minut denně. Vysokou sledovanost zaznamenaly i ostatní země z tzv. visegrádské čtyřky, přičemž nejvíce času u…

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…
Nahoru