Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Trend vysoké poptávky po televizní reklamě pokračuje i v letošním roce. Potvrzují to výsledky našeho mediálního zastupitelství za první pololetí a podle Michaely Surákové, Managing Director naší společnosti, lze předpokládat obdobný vývoj i v následujících měsících.

Vysoká poptávka po TV reklamě, kterou jsme pozorovali již loni, pokračovala i v prvním pololetí letošního roku,“ popisuje Michaela Suráková, naše Managing Directorka, která na českém trhu obchodně zastupuje 26 tematických televizních stanic zapojených do oficiálního elektronického měření televizní sledovanosti. „Na televizních stanicích z našeho portfolia se nám v prvních šesti měsících letošního roku podařilo zaplnit reklamní prostor z téměř 100 %,“ dodává Michaela Suráková s tím, že výhled do dalších měsíců zatím zůstává obdobný.

I z důvodu vysoké poptávky po TV reklamě se dlouhodobě soustředíme na rozšiřování portfolia tematických televizních stanic, aby mohla zadavatelům reklamy nabízet větší reklamní prostor i atraktivní cílové skupiny diváků. Posledním přírůstkem v portfoliu Atmedia se v dubnu letošního roku stal filmový kanál FilmBox Stars. „Zadavatelům reklamy nyní nabízíme prodej reklamy na GRP na největším počtu televizních stanic v historii naší společnosti,“ upozorňuje Michaela Suráková a doplňuje, že široké portfolio tematických stanic umožňuje zadavatelům reklamy vybírat pouze z těch televizních kanálů, na kterých se nachází jejich cílová skupina.

V současnosti tak máme ve svém portfoliu 29 tematických televizních stanic, z toho 26 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. K zastupovaným televizním stanicím patří jak české, tak lokalizované televizní stanice nadnárodních značek, jako jsou například AMC, Disney nebo Discovery. V prvním pololetí letošního roku dosáhly společně 4,8 % podílu na sledovanosti v CS 15–69 a 4,6 % v CS 4–14.[1] Společně oslovily každý měsíc průměrně 5,6 milionu diváků starších čtyř let, kteří sledováním pořadů na těchto televizních stanicích trávili v průměru přes jednu hodinu denně.[2]


[1] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 01–06/2022, Share, CS 15–69, 4–14, Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV

[2] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 01–06/2022, Reach 000, ATS-R / den, CS 4+, Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru