Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Portfolio stanic zastupovaných naší společností se na jaře 2020 rozroste o tři nové, tematické kanály televizní skupiny Discovery – Eurosport 1, Discovery Channel a TLC. Ve stejném období bude na stanicích zahájen také prodej televizní reklamy, zapojeny budou i do oficiálního elektronického měření sledovanosti (PCEM). Zadavatelé reklam najdou stanice v naší nabídce v balíčcích atmax, atadults a atchoice. „Zařazení tří nových tematických stanic zatraktivní naše obchodní balíčky. Zadavatelům nabídneme větší kapacitu pro jejich reklamní kampaně, zároveň také možnost oslovení více diváků a velmi atraktivních cílových skupin,“ říká Michaela Vasilová, Managing Director naší společnosti.

S novými stanicemi budeme od jara 2020 zastupovat celkem 28 tematických kanálů, přičemž balíček atmax umožní zadavatelům oslovit diváky na 22 měřených televizních stanicích. To je nejvíce od založení společnosti v roce 2008.Nové stanice Eurosport 1, Discovery Channel a TLC potěší především ty zadavatele reklamy, kteří chtějí oslovit mladší diváky ve věku 25-44 let. Z vlastní zkušenosti víme, že je tato cílová skupina mezi inzerenty velmi oblíbenou a vyhledávanou,“ říká Michaela Vasilová. Stanice Eurosport 1 je z hlediska vysílání zajímavá také tím, že je vlastníkem práv na vysílání LOH v Tokiu v roce 2020. Díky přidání nových stanic se zvýší podíl na sledovanosti o cca 0,5 % u CS 15–69. Stanice Eurosport 1, Discovery Channel a TLC najdou diváci v nabídce u největších televizních operátorů, a to jak satelitních (Skylink), tak kabelových (UPC), i IPTV (O2 TV a T-mobile).

„Těší nás, že můžeme zahájit dlouhodobou spolupráci s Atmedia v České republice. Jsem přesvědčen, že spojením síly portfolia Discovery a odborných znalostí Atmedia vytvoříme pro klienty v České republice bezkonkurenční nabídku postavenou na našem jedinečném obsahu a na důvěře našich diváků. Discovery Channel, TLC a Eurosport 1 vstoupí na český trh v roce 2020. Ten je velmi důležitý mimo jiné proto, že přinese nejkomplexnější vysílání Letních olympijských her. Naše obchodní portfolio se tak stane top destinací pro široké cílové publikum,” říká Tomaz Poredos, Discovery Senior Ad Sales manažer pro CEEMCA (CEE, Středomoří a Střední Asii).

Eurosport 1 je nejpopulárnější evropskou sportovní TV stanicí propojující fanoušky a sportovce s nejpopulárnějšími sportovními událostmi, jakými jsou tenisový Grand Slam, cyklistické závody Tour de France, Giro d´Italia a La Vuelta, automobilové závody 24 Hodin Le Mans a Formule E, zimní sporty jako Světový pohár v biatlonu a Světový pohár v alpském lyžování. V příštím roce divákům přinese také nejvýznamnější sportovní událost světa – Letní olympijské hry v Tokiu. Stanice Eurosport 1 je nejoblíbenější u mužských diváků ve věku 25-44 let. „V souvislosti s přidáním nové sportovní stanice nabídne Atmedia svým zákazníkům možnost speciálních reklamních možností. Eurosport 1 je navíc jediným partnerem, který nabízí značkám přímé propojení s Olympijskými hrami, a možnost oslovení velkého množství vášnivých sportovních fanoušků,“ doplňuje Vasilová.

Discovery Channel, jejímž typickým divákem je muž ve věku 25-44 let, je oblíbenou dokumentární TV stanicí. Divákům prostřednictvím svých dobrodružně laděných programů a autentických záběrů z různých koutů světa přináší krásy přírody. Nechybí ani obsah zaměřený na vynálezy, vědu a techniku či dějiny, inspirující diváky k rozšiřování jejich obzorů. Mezi nejoblíbenější pořady se řadí zejména Rození obchodníci, Zlatá Horečka nebo Lovci odpadu. V roce 2020 se mohou čeští diváci těšit na pořady Deep Planet nebo pořad Richarda Hammonda – BIG.

Stanice TLC se zaměřuje zejména na zábavný program s exkluzivními pořady. Cílí na diváky toužící po odpočinku, její obsah je primárně zaměřený na životní styl, rodinné vztahy, svatby, vaření i zábavu. Prostřednictvím poutavých lidských příběhů a vhledu do života jedinečných osobností přibližuje stanice témata, která se týkají každé moderní ženy. Mezi nejoblíbenější pořady se řadí Kdo by mohl něco takového, Můj 300kg život nebo Manželky sestry. V roce 2020 se mohou diváci těšit na pořady Jak si vybrat správné šaty, 90denní snoubenci o rodinných a vztahových problémech, nebo reality show Beďarová Doktorka. Jak naznačuje programová skladba, typickým divákem jsou ženy ve věku 25–44 let.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru