Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Připravili jsme již třetí vydání průvodce českým TV trhem – Atmedia Navigator. Cílem publikace je srozumitelnou a přehlednou formou seznámit čtenáře s českým TV trhem, jeho vývojem a fungováním od A do Z.

atm_navigator_2021_09-2
atm_navigator_2021_08-2
atm_navigator_2021_07-2
atm_navigator_2021_06-3
atm_navigator_2021_05-2
atm_navigator_2021_04-2
previous arrow
next arrow

Od posledního vydání našeho Navigátoru proteklo českými televizemi hodně reklamních spotů a celý trh se výrazně proměnil. Proto jsme se průvodce českým TV trhem rozhodli obnovit, aktualizovat a především rozšířit,“ vysvětluje Michaela Vasilová, Managing Director naší společnosti. Na 120 stranách tak představujeme jednotlivé subjekty českého TV trhu – od televizních stanic a operátorů televizního vysílání přes mediální agentury až po mediální zastupitelství. V přehledných grafech ukazujeme, jak se vyvíjí televizní sledovanost, jak se mění chování televizních diváků a jaké jsou nové trendy ve sledování televize. Velká část je také věnována srozumitelnému vysvětlení základních mediálních termínů a metrik televizní sledovanosti. Nově v ní čtenářům přibližujeme průběh mediálního plánování i to, jak funguje tzv. booking TV kampaní a jak se vyhodnocují výsledky TV kampaní.

Praktický pomocník nejen pro nováčky

Atmedia Navigátor je určen zaměstnancům mediálních agentur, přímým zadavatelům TV reklamy, začínajícím televizním inzerentům a dalším uživatelům, kteří působí na českém TV trhu. „Vývoj našeho TV trhu je občas překotný. Přibývají nové televizní stanice i trendy a mění se chování televizních diváků. Věřím, že Atmedia Navigátor bude každodenním pomocníkem nejen pro nováčky, kteří se s trhem teprve seznamují, ale také pro matadory,“ uvádí Michaela Vasilová. Současně doplňuje, že jsme nové vydání publikace již zaslali svým stálým klientům z řad mediálních agentur. Nabízíme ji také dalším zájemcům, a to na svých webových stránkách www.atmedia.cz/atmedia-navigator.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televize zůstává nejoblíbenějším médiem, alespoň jednou týdně si ji zapne 86 % Čechů

Televize si i v roce 2024 udržela své pevné místo v životě Čechů. Podle aktuálních dat ji diváci sledovali průměrně 3 hodiny a 36 minut denně. Vysokou sledovanost zaznamenaly i ostatní země z tzv. visegrádské čtyřky, přičemž nejvíce času u…

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…
Nahoru