Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Připravili jsme již třetí vydání průvodce českým TV trhem – Atmedia Navigator. Cílem publikace je srozumitelnou a přehlednou formou seznámit čtenáře s českým TV trhem, jeho vývojem a fungováním od A do Z.

atm_navigator_2021_09-2
atm_navigator_2021_08-2
atm_navigator_2021_07-2
atm_navigator_2021_06-3
atm_navigator_2021_05-2
atm_navigator_2021_04-2
previous arrow
next arrow

Od posledního vydání našeho Navigátoru proteklo českými televizemi hodně reklamních spotů a celý trh se výrazně proměnil. Proto jsme se průvodce českým TV trhem rozhodli obnovit, aktualizovat a především rozšířit,“ vysvětluje Michaela Vasilová, Managing Director naší společnosti. Na 120 stranách tak představujeme jednotlivé subjekty českého TV trhu – od televizních stanic a operátorů televizního vysílání přes mediální agentury až po mediální zastupitelství. V přehledných grafech ukazujeme, jak se vyvíjí televizní sledovanost, jak se mění chování televizních diváků a jaké jsou nové trendy ve sledování televize. Velká část je také věnována srozumitelnému vysvětlení základních mediálních termínů a metrik televizní sledovanosti. Nově v ní čtenářům přibližujeme průběh mediálního plánování i to, jak funguje tzv. booking TV kampaní a jak se vyhodnocují výsledky TV kampaní.

Praktický pomocník nejen pro nováčky

Atmedia Navigátor je určen zaměstnancům mediálních agentur, přímým zadavatelům TV reklamy, začínajícím televizním inzerentům a dalším uživatelům, kteří působí na českém TV trhu. „Vývoj našeho TV trhu je občas překotný. Přibývají nové televizní stanice i trendy a mění se chování televizních diváků. Věřím, že Atmedia Navigátor bude každodenním pomocníkem nejen pro nováčky, kteří se s trhem teprve seznamují, ale také pro matadory,“ uvádí Michaela Vasilová. Současně doplňuje, že jsme nové vydání publikace již zaslali svým stálým klientům z řad mediálních agentur. Nabízíme ji také dalším zájemcům, a to na svých webových stránkách www.atmedia.cz/atmedia-navigator.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru