doporučené články
Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč
Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“
Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
#cislotydne: Říjen 2024
Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference…
další články
ČT Déčko opět v čele žebříčku nejlépe hodnocených TV stanic u nás
Na předních příčkách nejlépe hodnocených televizních stanic za rok 2022 se stejně jako v předchozích letech 2020 a 2021 umístily ČT Déčko, Prima ZOOM a National Geographic. V porovnání s předchozími roky si však v celkovém hodnocení mírně pohoršily. Ukazují to výsledky třetího ročníku…
#cislotydne: Březen 2023
Březen jsme proletěli především na vlně nových výsledků atmedia index. Tentokrát jsme prezentovali data o placené televizi v Česku a nově také na Slovensku. Náš unikátní výzkum jsme totiž rozšířili o informace od našich nejbližších sousedů. A jak na tom…
Diváků s placenou televizí je u nás o třetinu méně než na Slovensku
Počet českých diváků, kteří sledují televizi prostřednictvím některého z operátorů placené televize, v posledních letech roste, stále však nedosahuje takové úrovně jako v jiných evropských státech včetně sousedního Slovenska. Ukazují to výsledky výzkumu atmedia index za 2. pololetí roku 2022, který realizovalo…
#cislotydne: Únor 2022
Únor v Atmedia suchý rozhodně nebyl! A teď nemyslíme alkoholem, ale především novinkami, se kterými jsme na televizní trh přišli. Od března 2023 se totiž naše rodina tematických TV stanic rozrostla o dva nové členy. Prvním je CANAL+ Action se zaměřením na exkluzivní…
Rozšiřujeme portfolio tematických stanic o Spektrum Home
Naše mediální zastupitelství rozšiřuje spolupráci s televizní skupinou AMC. Od 1. března 2023 na českém trhu obchodně zastupujeme lifestylový a zábavní kanál Spektrum Home, který doplňuje další tematické televizní stanice v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data…
Nově přibíráme do svého portfolia CANAL+ Action
Naše mediální zastupitelství zařazuje od 1. března do svého portfolia filmový a seriálový kanál CANAL+ Action, který doplní další tematické televizní stanice v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. V rámci této spolupráce bude CANAL+ Action zapojen rovněž do oficiálního…