Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich sledováním tráví přes hodinu denně

Trend popularity VoD služeb v České republice nadále roste, a to především u diváků ve věku 25–34 let. Oblibě se ovšem těší napříč všemi generacemi, jak potvrzují aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index za první pololetí letošního roku, který pravidelně…

Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport

I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…

#cislotydne: Červen 2024

Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To…
další články

Placenou televizi využívají více mladší diváci, chtějí sledovat pořady zpětně

Počet televizních diváků ve věku 15–69 let, kteří sledují televizi prostřednictvím některého z operátorů placené televize, vzrostl v letošním roce na 56 %.[1] Z našeho výzkumu atmedia index vyplývá, že placená televize má mezi českými televizními diváky rok od roku stále větší zastoupení,…

O letních prázdninách pravidelně posilují dětské a filmové televizní stanice

Červenec a srpen jsou z hlediska televizní sledovanosti a chování televizních diváků specifickým obdobím, během nějž pravidelně zvyšují svůj podíl na sledovanosti tematické televizní stanice. Týká se to především těch filmových, seriálových a dětských. „Období letních prázdnin je specifická sezóna.…

M. Nováček z OMD: V televizní reklamě už neplatí, že kdo má více peněz, je král

Naše mediální zastupitelství tematických televizních stanic přináší třetí část rozhovoru s Martinem Nováčkem, Electronic Media Development v mediální agentuře OMD Czech. Rozhovor vychází jako součást série videí atmedia insight: expert talks, ve kterých se svými hosty diskutuje o různých tématech z televizního a…

#cislotydne: Srpen 2022

Nová televizní sezóna je za dveřmi a my jsme na ni připraveni. Jdeme do ní totiž se 30 tematickými stanicemi v portfoliu, 5% podílem na sledovanosti a divákům máme opravdu co nabídnout. Na našem podzimním menu najdou opět ty nejlepší…

#cislotydne: Červenec 2022

Rok se zlomil vejpůl a stejně tak letní prázdniny. Přírodní termostat napříč Evropou je stále nastaven na extrémní teploty, a tak jsou všichni u vody, na horách a nebo v klimatizovaných kancelářích. Ti, na které dovolená ještě čeká, se mají…

M. Nováček z OMD: Někteří zadavatelé zapomínají na velký kupní potenciál starší cílové skupiny

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia uvádí druhou část rozhovoru s Martinem Nováčkem, Electronic Media Development v mediální agentuře OMD Czech. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou atmedia insight: expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director naší společnosti. Martin…
Nahoru