Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…

Televize zůstává nejoblíbenějším médiem, alespoň jednou týdně si ji zapne 86 % Čechů

Televize si i v roce 2024 udržela své pevné místo v životě Čechů. Podle aktuálních dat ji diváci sledovali průměrně 3 hodiny a 36 minut denně. Vysokou sledovanost zaznamenaly i ostatní země z tzv. visegrádské čtyřky, přičemž nejvíce času u…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
další články

#cislotydne: Říjen 2022

Zatímco ostatní v těchto dnech slaví Halloween a snaží se postrašit ostatní, nás tradičně na podzim nejvíce straší deadliny. Podzim je totiž u nás v Atmedia pravidelně nejživějším obdobím, kdy přicházíme na trh s novou Obchodní politikou (+ článek se…

Zdražujeme televizní reklamu o 15 %

Naše mediální zastupitelství, které na českém trhu obchodně zastupuje 29 tematických televizních stanic, představilo obchodní politiku pro příští rok. Vzhledem k vysoké míře inflace a převisu poptávky po televizní reklamě nad nabídkou zdražujeme reklamní prostor na zastupovaných tematických kanálech v průměru…

#cislotydne: Září 2022

Zatímco počasí skočilo ze srpnových 25 na zářijových 12, my hlásíme stále 30. A vypadá to, že se u nás jen tak neochladí! 30 tematických TV stanic vás totiž baví i v nové sezoně a držíme si po prázdninách 5%…

Hlavním důvodem častých výběrových řízení mediálních agentur je tlak na cenu, říká M. Nováček z OMD

Naše mediální zastupitelství tematických televizních stanic uvádí v rámci atmedia insight: expert talks poslední část rozhovoru s Martinem Nováčkem, Electronic Media Development v mediální agentuře OMD Czech. V této části interview Michaela Suráková, Managing Director naší společnosti, diskutuje se svým hostem například téma výběrových…

Placenou televizi využívají více mladší diváci, chtějí sledovat pořady zpětně

Počet televizních diváků ve věku 15–69 let, kteří sledují televizi prostřednictvím některého z operátorů placené televize, vzrostl v letošním roce na 56 %.[1] Z našeho výzkumu atmedia index vyplývá, že placená televize má mezi českými televizními diváky rok od roku stále větší zastoupení,…

O letních prázdninách pravidelně posilují dětské a filmové televizní stanice

Červenec a srpen jsou z hlediska televizní sledovanosti a chování televizních diváků specifickým obdobím, během nějž pravidelně zvyšují svůj podíl na sledovanosti tematické televizní stanice. Týká se to především těch filmových, seriálových a dětských. „Období letních prázdnin je specifická sezóna.…
Nahoru