doporučené články
Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč
Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“
Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
#cislotydne: Říjen 2024
Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference…
další články
#cislotydne: Duben 2022
V dubnu toho bylo zase dost. Češi rozhodli o nejlepších TV stanicích a my známe kompletní výsledky za rok 2021! Taky jsme meziměsíčně navýšili podíl na sledovanosti a opět jsme podpořili Ukrajinu na 14 TV stanicích z portfolia Atmedia. Co…
Atmedia index: Čeští diváci nejlépe hodnotí stanice ČT Déčko, Prima ZOOM a National Geographic
Nejlépe hodnocenými televizními stanicemi vysílajícími u nás jsou ČT Déčko, Prima ZOOM a National Geographic. Ukazují to nejnovější výsledky našeho atmedia indexu za rok 2021. Veřejnoprávní dětská stanice přitom obhájila prvenství podruhé v řadě a kanály Prima ZOOM a National Geographic…
#cislotydne: Březen 2022
Jsme zase o něco větší! Od dubna totiž prodáváme reklamní prostor na filmové stanici FilmBox Stars. Naše universum tak čítá už 29 tematických stanic, které se vám vždy zaručeně trefí do nálady. A naše stanice nejen baví, ale také pomáhají.…
Kampaň na pomoc Ukrajině podpoříme i v dubnu
Na začátku března jsme uvolnili mediální prostor na vybraných kanálech pro informační kampaň na podporu Ukrajiny. Vzhledem k aktuálnímu vývoji se vedení našeho mediálního zastupitelství rozhodlo otevřít mediální prostor pro kampaň i v dubnu. „Válka na Ukrajině pokračuje a do…
L. Kropf: Televize je v Maďarsku stále královským médiem, odhaduji, že příjmy z prodeje TV reklamy budou i nadále růst
Uvádíme druhou část rozhovoru s Laurou Kropf, ředitelkou vztahů s televizními stanicemi v maďarském mediálním zastupitelství Atmedia, které prodává reklamní prostor na 43 tematických televizních stanicích. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou atmedia insight: expert talks, s ní vedla Michaela Suráková (rozená…
Čísla týdne
Každý týden vám přinášíme informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách se věnujeme různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Vše na jednom místě a přehledně!