doporučené články
Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč
Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“
Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
#cislotydne: Říjen 2024
Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference…
další články
#cislotydne: Únor 2022
U nás v Atmedia se toho od začátku roku děje opravdu hodně. Pomáháme společně s Asociací televizních organizací Ukrajině, připravujeme rozšíření portfolia nebo publikujeme rozhovory se zahraničními experty na TV trhy v Evropě. A 28denní únor je prostě až moc…
Rozšiřujeme portfolio tematických stanic o FilmBox Stars
Naše mediální zastupitelství rozšiřuje spolupráci s SPI/FilmBox. Od 1. dubna 2022 budeme na českém trhu vedle televizní stanice FilmBox obchodně zastupovat také filmový kanál FilmBox Stars, který tak doplní další tematické stanice v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od…
Stojíme za Ukrajinou a otevíráme mediální prostor ve prospěch kampaně na její podporu
V souvislosti s aktuálním děním na Ukrajině se vedení mediálního zastupitelství Atmedia, které na našem trhu zastupuje téměř 30 tematických televizních stanic, rozhodlo uvolnit mediální prostor na vybraných kanálech pro TV kampaň na podporu Ukrajiny. „Situace na Ukrajině nám není…
Televizní sledovanost u nás loni opět rostla, vysoké hodnoty si drží i v okolních státech
V České republice loni opět vzrostla televizní sledovanost a dostala se na ještě vyšší hodnoty než v roce 2020, který byl významně poznamenaný celosvětovou pandemií covid-19. Televizní diváci ve věku 4+ v loňském roce trávili před televizními obrazovkami v průměru…
#cislotydne: Leden 2022
Taky jste si ještě nezvykli, že v datu píšeme místo jedničky dvojku? Snad v tom nejsme sami. Kola nového roku se ovšem roztáčí naplno a my vám přinášíme první letošní várku čísel týdne. Těm jsme do nového roku nadělili nový…
Maďarský TV trh je plný, dostat se do distribuce je obtížné, říká Laura Kropf v nových expert talks
Naše mediální zastupitelství pokračuje i letos ve vydávání rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou atmedia insight: expert talks. V loňském roce jsme nabídli rozhovory s obchodním ředitelem slovenské televizní skupiny JOJ Martinem Heržem a také se zástupcem ředitele…