doporučené články
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Televize zůstává nejoblíbenějším médiem, alespoň jednou týdně si ji zapne 86 % Čechů
Televize si i v roce 2024 udržela své pevné místo v životě Čechů. Podle aktuálních dat ji diváci sledovali průměrně 3 hodiny a 36 minut denně. Vysokou sledovanost zaznamenaly i ostatní země z tzv. visegrádské čtyřky, přičemž nejvíce času u…
Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“
Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
další články
#cislotydne: Leden 2022
Taky jste si ještě nezvykli, že v datu píšeme místo jedničky dvojku? Snad v tom nejsme sami. Kola nového roku se ovšem roztáčí naplno a my vám přinášíme první letošní várku čísel týdne. Těm jsme do nového roku nadělili nový…
Maďarský TV trh je plný, dostat se do distribuce je obtížné, říká Laura Kropf v nových expert talks
Naše mediální zastupitelství pokračuje i letos ve vydávání rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou atmedia insight: expert talks. V loňském roce jsme nabídli rozhovory s obchodním ředitelem slovenské televizní skupiny JOJ Martinem Heržem a také se zástupcem ředitele…
Opět nabídneme exkluzivní reklamní prostor během Zimních olympijských her
Také letos nabízíme zadavatelům televizní reklamy speciální partnerství Zimních olympijských her v Pekingu 2022 na Eurosport 1, které budou tradičně patřit k nejsledovanějším sportovním událostem tohoto roku. Stejně jako v loňském roce tak v průběhu letošních olympijských her vyčleníme televizní…
#cislotydne: Prosinec 2021
Je za námi prosinec - takzvaný televizní měsíc. V období Vánoc totiž každoročně kulminuje televizní sledovanost a většina Čechů usedá k pohádkám nebo romantickým komediím. A není divu! Televize totiž výborně funguje jako mediátor mezilidských vztahů. Na rodinných návštěvách tlumí…
Atmedia v roce 2021: zvýšení podílu na sledovanosti a nové projekty
Uplynulý rok byl pro naše mediální zastupitelství Atmedia významný nejen z pohledu nárůstu podílu na sledovanosti, který se pravidelně pohyboval nad 5 %. V průběhu roku jsme také spustili dva úspěšné projekty – atmedia index a atmedia insight, jež nám…
O Vánocích sleduje televizi téměř 9 milionů Čechů
Vedle štědrovečerní večere a rozbalování dárků má většina Čechů vánoční svátky neodmyslitelně spjaty také se sledováním oblíbených pořadů. Zatímco u nás Vánoce společně se Silvestrem pravidelně patří k dnům s vůbec největší sledovaností v roce a na přední příčky se…