doporučené články
Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč
Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“
Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
#cislotydne: Říjen 2024
Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference…
další články
Opět nabídneme exkluzivní reklamní prostor během Zimních olympijských her
Také letos nabízíme zadavatelům televizní reklamy speciální partnerství Zimních olympijských her v Pekingu 2022 na Eurosport 1, které budou tradičně patřit k nejsledovanějším sportovním událostem tohoto roku. Stejně jako v loňském roce tak v průběhu letošních olympijských her vyčleníme televizní…
#cislotydne: Prosinec 2021
Je za námi prosinec - takzvaný televizní měsíc. V období Vánoc totiž každoročně kulminuje televizní sledovanost a většina Čechů usedá k pohádkám nebo romantickým komediím. A není divu! Televize totiž výborně funguje jako mediátor mezilidských vztahů. Na rodinných návštěvách tlumí…
Atmedia v roce 2021: zvýšení podílu na sledovanosti a nové projekty
Uplynulý rok byl pro naše mediální zastupitelství Atmedia významný nejen z pohledu nárůstu podílu na sledovanosti, který se pravidelně pohyboval nad 5 %. V průběhu roku jsme také spustili dva úspěšné projekty – atmedia index a atmedia insight, jež nám…
O Vánocích sleduje televizi téměř 9 milionů Čechů
Vedle štědrovečerní večere a rozbalování dárků má většina Čechů vánoční svátky neodmyslitelně spjaty také se sledováním oblíbených pořadů. Zatímco u nás Vánoce společně se Silvestrem pravidelně patří k dnům s vůbec největší sledovaností v roce a na přední příčky se…
Stříbrná generace jako cílová skupina budoucnosti
Jak oslovit generaci Z? Víte, jak na generaci alfa? A čím zaujmout mileniály? Influencer marketing, TikTok, interakce, rady, tipy, zásady – článků s tipy, jak oslovit mladší generace, je nespočet. Těch, které se věnují komunikaci se zákazníky nad padesát let,…
#cislotydne: Listopad 2021
Představte si, že byste letos pod stromečkem našli něco opravdu skvělého. Místo pletených ponožek prázdnou e-mailovou schránku po vánočním volnu, jasně strukturované úkoly shora nebo týden dovolené navíc. Prostě něco, z čeho byste měli zase radost jako malé děti. Ještě…