Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich sledováním tráví přes hodinu denně

Trend popularity VoD služeb v České republice nadále roste, a to především u diváků ve věku 25–34 let. Oblibě se ovšem těší napříč všemi generacemi, jak potvrzují aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index za první pololetí letošního roku, který pravidelně…

Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport

I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…

#cislotydne: Červen 2024

Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To…
další články

Technický poplatek za odvysílání reklamy je v Polsku standardem, říká Kowalczyk z polské TVP

V rámci našeho projektu Atmedia Insight: Expert Talks vám přinášíme třetí část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení veřejnoprávní televize TVP. V této části interview Michaela Vasilová, Managing Director naší společnosti, diskutuje se svým hostem téma…

VOD služby typu Netflix sledují 2 miliony Čechů

Stále přibývá domácností, které využívají VOD služby. Z výzkumu našeho atmedia index vyplývá, že v současnosti si alespoň jednu ze streamovacích služeb předplácí 28 % českých televizních diváků. Výzkum dále ukazuje, že k nejpopulárnějším patří Netflix a HBO Go. VOD…

#cislotydne: Říjen 2021

Říjen je měsíc, kdy je televizní sezona již v plném proudu a sledovanost nezadržitelně míří k vrcholu roku - Vánocům. Ani my jsme v říjnu nezaháleli a představili jsme obchodní nabídku na příští rok. Najdete ji zde, tak mrkněte, ať…

Zdražujeme televizní reklamu až o 10 %

Naše mediální zastupitelství, které na českém trhu obchodně zastupuje 28 tematických televizních stanic, představilo obchodní politiku pro příští rok. S ohledem na vysokou poptávku po reklamním prostoru i zvyšující se inflaci navýšíme cenu za televizní reklamu o 5 až 10…

Poptávka po televizní reklamě stále roste

Zájem o televizní reklamu je v letošním roce nebývale vysoký. Dokazují to výsledky našeho mediálního zastupitelství, které na našem trhu zastupuje 28 tematických televizních stanic. Za první tři čtvrtletí letošního roku jsme prodali o 30 % více GRPů než za…

#cislotydne: Září 2021

Září je takový druhý leden pro předsevzetí. Po letních dovolených a prosezených večerech na zahrádce s přáteli se vracíte do "normálního" režimu. Ať už hledáte ztracenou kartičku do posilovny nebo trávíte neděle vařením zdravých jídel do krabičky na nový pracovní…
Nahoru