doporučené články
Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč
Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“
Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
#cislotydne: Říjen 2024
Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference…
další články
Kowalczyk: Reklamy zobrazují lidi nad 50 let jako babičky a dědečky anebo jsou spojováni s nemocemi, na které potřebují konkrétní léky. Stříbrná generace má přitom nejvíce peněz.
Pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks přinášíme poslední část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení veřejnoprávní televize TVP. Tématem interview, který opět vedla Michaela Vasilová, Managing Director naší společnosti, je tzv. „Silver Generation“, tedy…
Jak se polský TV trh vypořádal s tzv. nulovými spoty
V průběhu letošního roku jsme pod značkou atmedia insight: expert talks vydali několik rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh. S hosty často diskutujeme investice do televizní reklamy, budoucnost lineární televize nebo trh videí na vyžádání. Zajímavé jsou ovšem především poznatky…
Technický poplatek za odvysílání reklamy je v Polsku standardem, říká Kowalczyk z polské TVP
V rámci našeho projektu Atmedia Insight: Expert Talks vám přinášíme třetí část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení veřejnoprávní televize TVP. V této části interview Michaela Vasilová, Managing Director naší společnosti, diskutuje se svým hostem téma…
VOD služby typu Netflix sledují 2 miliony Čechů
Stále přibývá domácností, které využívají VOD služby. Z výzkumu našeho atmedia index vyplývá, že v současnosti si alespoň jednu ze streamovacích služeb předplácí 28 % českých televizních diváků. Výzkum dále ukazuje, že k nejpopulárnějším patří Netflix a HBO Go. VOD…
#cislotydne: Říjen 2021
Říjen je měsíc, kdy je televizní sezona již v plném proudu a sledovanost nezadržitelně míří k vrcholu roku - Vánocům. Ani my jsme v říjnu nezaháleli a představili jsme obchodní nabídku na příští rok. Najdete ji zde, tak mrkněte, ať…
Zdražujeme televizní reklamu až o 10 %
Naše mediální zastupitelství, které na českém trhu obchodně zastupuje 28 tematických televizních stanic, představilo obchodní politiku pro příští rok. S ohledem na vysokou poptávku po reklamním prostoru i zvyšující se inflaci navýšíme cenu za televizní reklamu o 5 až 10…