doporučené články
Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč
Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“
Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
#cislotydne: Říjen 2024
Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference…
další články
#cislotydne: Červenec 2021
Tak! Všechny sady medailí jsou rozdány a čeští sportovci jich posbírali v Tokiu rekordní počet. Ostatně to jste mohli sami naživo vidět, třeba v nepřetržitých přenosech kanálů Eurosport. Naši červencovou sadu čísel týdne vám servírujeme právě teď. A je taky…
Pro zadavatele reklamy je cross-platformní měření sledovanosti naprosto zásadní, říká Kowalczyk z polské TVP
Králem je stále obsah a nezáleží, na jaké platformě ho lidé sledují, říká Wojciech Kowalczyk z polské veřejnoprávní TVP. Jak bude vypadat v dalších letech vztah lineární TV a VOD služeb a proč je pro zadavatele reklamy důležitý jednotný systém…
Televizní sledovanost lámala v minulém roce rekordy v České republice i celé Evropě
Televizní sledovanost byla v roce 2020 výrazně ovlivněna celosvětovou pandemií covid-19 a s ní souvisejícím lockdownem. Jak vyplývá z reportu One TV Year in the World od společnosti Glance, nejvíce vzrostla televizní sledovanost v Portugalsku (+ 17 %), Bělorusku (+…
Atmedia otevře v období LOH reklamní prostor na Eurosport 1 jen vybraným klientům
Naše mediální zastupitelství tematických televizních stanic nabízí zadavatelům televizní reklamy exkluzivní partnerství Letních olympijských her v Tokiu na Eurosport 1. Klienti mohou vybírat z několika reklamních formátů od sponzorských vzkazů přes reklamní spoty s garantovanou pozicí po standardní reklamní spoty. Vzhledem…
#cislotydne: Červen 2021
Letošní rok je na sportovní události opravdu bohatý. Tenisové grand slamy na Eurosport 1 jsou v plném proudu, cyklisté zrovna projíždí Francií a všichni upínají pozornost na Olympijské hry v Tokiu, které nás co nevidět čekají. Ať už sportujete sami,…
Atmedia: Prodej reklamy vzrostl meziročně o 49 %
Naše mediální zastupitelství prodalo za první pololetí letošního roku o 49 % více GRPů než za stejné období v loňském roce. Výrazný nárůst souvisí s vyšší poptávkou po televizní reklamě i vyšší sledovaností tematických televizních stanic, které za prvních šest měsíců…