doporučené články
Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich sledováním tráví přes hodinu denně
Trend popularity VoD služeb v České republice nadále roste, a to především u diváků ve věku 25–34 let. Oblibě se ovšem těší napříč všemi generacemi, jak potvrzují aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index za první pololetí letošního roku, který pravidelně…
Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport
I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…
#cislotydne: Červen 2024
Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To…
další články
Přichází další fáze streamovací války. Co na to český trh?
Netflix, HBO Max, Amazon Prime, Disney+, Apple TV+, Discovery+, Paramount+ a další. Služeb nabízejících videa na vyžádání je stále víc, přičemž jednotliví hráči na trhu se snaží zvýšit počet předplatitelů a udržet si ty stávající. Streamovací válka, o které se…
#cislotydne: Květen 2021
Nejvhodnějším úborem pro květnovou degustaci na zahrádkách byly bunda a čepice. Teď už se ale blýská na lepší časy a spolu s restauracemi se otevřelo také teplejší počasí. Ještě než vyrazíte ven, přečtěte si náš souhrn čísel týdne za květen.…
Živý sport se opět vrací na televizní obrazovky
Minulý rok byl pro sportovní svět náročný. Kvůli pandemii koronaviru byla pozastavena řada domácích i světových soutěží, posunula se Olympiáda v Tokiu a některé eventy byly dokonce zrušeny úplně. Letos už je situace jiná. Většina sportovních událostí se vrací a…
Od léta minulého roku pozorujeme výrazný nárůst poptávky po televizní reklamě. Letošní příjmy jsou na úrovni roku 2019, říká Martin Heržo z JOJ
Od léta minulého roku pozorujeme výrazný nárůst poptávky po televizní reklamě. Letošní příjmy jsou na úrovni roku 2019, říká Martin Heržo, obchodní ředitel TV skupiny JOJ v druhé části rozhovoru s Michaelou Vasilovou, výkonnou ředitelkou naší společnosti. Rozhovor je součástí…
Atmedia Insight: Expert Talks
Atmedia Insight: Expert Talks je nový seriál rozhovorů, ve kterých se ptáme zástupců televizních stanic a dalších osobností z televizního a mediálního prostředí na vše kolem televize. Obsahem je především vývoj televizní sledovanosti, nové trendy ve sledování televize, budoucnost lineární…
Ještě letos spustíme sportovní stanici, budeme lákat na lokální sport, říká Martin Heržo z JOJ
Diváci objevili kouzlo televize i mimo Vánoce. Letos plánujeme spustit vlastní sportovní kanál i VOD službu, říká Martin Heržo, obchodní ředitel TV skupiny JOJ v první části rozhovoru s Michaelou Vasilovou, výkonnou ředitelkou naší společnosti. Rozhovor je součástí našeho nového…