doporučené články
Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč
Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“
Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
#cislotydne: Říjen 2024
Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference…
další články
Atmedia Insight: Expert Talks
Atmedia Insight: Expert Talks je nový seriál rozhovorů, ve kterých se ptáme zástupců televizních stanic a dalších osobností z televizního a mediálního prostředí na vše kolem televize. Obsahem je především vývoj televizní sledovanosti, nové trendy ve sledování televize, budoucnost lineární…
Ještě letos spustíme sportovní stanici, budeme lákat na lokální sport, říká Martin Heržo z JOJ
Diváci objevili kouzlo televize i mimo Vánoce. Letos plánujeme spustit vlastní sportovní kanál i VOD službu, říká Martin Heržo, obchodní ředitel TV skupiny JOJ v první části rozhovoru s Michaelou Vasilovou, výkonnou ředitelkou naší společnosti. Rozhovor je součástí našeho nového…
#cislotydne: Duben 2021
Dubnový souhrn je tu. Co vás tentokrát čeká a nemine? Třeba infografiky o vysoké sledovanosti, počtu dětí, které pravidelně usedají před obrazovky nebo sledovanosti v jednotlivých regionech. Tak rychle do toho a půl je hotovo! Televizní sledovanost byla v loňském…
Covid-19: Česká ekonomika a televizní trh v době pandemie
Vyznat se dnes v nejrůznějších vládních opatřeních, výjimkách a ekonomické pomoci nemusí být úplně jednoduché. Zvlášť pro naše naše zahraniční klienty, kteří situaci v ČR sledují zpovzdálí. Od minulého roku tak pro televizní stanice v našem portfoliu připravujeme každý měsíc stručný souhrn dopadů…
Nabízíme partnerství sportovních událostí na Eurosport 1
Letos nabízíme zadavatelům televizní reklamy exkluzivní partnerství sportovních událostí na televizní stanici Eurosport 1. Většina z nich bude vysílána exkluzivně pouze na této sportovní stanici. Zadavatelé reklamy během nich mohou využít sponzorské vzkazy a reklamní spoty s garantovanou první pozicí,…
Vydáváme Navigator – průvodce českým TV trhem
Připravili jsme již třetí vydání průvodce českým TV trhem – Atmedia Navigator. Cílem publikace je srozumitelnou a přehlednou formou seznámit čtenáře s českým TV trhem, jeho vývojem a fungováním od A do Z. [smartslider3 slider=27] „Od posledního vydání našeho Navigátoru…