Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…

#cislotydne: Říjen 2024

Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference…
další články

Nově dosahujeme každý měsíc 5% podílu na sledovanosti

V červenci a srpnu 2020 překonalo naše mediální zastupitelství poprvé 5% hranici podílu na sledovanosti. Od začátku letošního roku dosahujeme tohoto podílu pravidelně každý měsíc, a posunuli jsme se tak mezi komerčními televizními skupinami hned za Novu a Primu. V…

Kde jsou zadavatelé reklamy pro děti a kdy se vrátí?

Loňské jaro přineslo TV trhu jeden paradox – ačkoliv televizní sledovanost dosahovala rekordních hodnot, investice do televizní reklamy klesaly. Situace se po masivním rušení objednávek a poklesu poptávky po TV reklamě začala v průběhu letních měsíců stabilizovat. A naopak od…

#cislotydne: Březen 2021

Březen, k televizi vlezem. Tak by se dala upravit známá pranostika, protože televizní sledovanost i v březnu lámala rekordy. Také nám se dařilo. Opět jsme překonali 5% hranici podílu na sledovanosti a jsme rádi, že se tematické stanice těší stále…

#cislotydne: Únor 2021

Únor byl pro někoho možná tak trochu suchý, ale rozhodně nebyl suchý na informace o televizním trhu. První letošní Grand Slam nakonec v pořádku proběhl a nenechalo si ho na stanici Eurosport 1 ujít 367 tisíc diváků, kteří sledovali, jak…

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla nejen u nás, ale také v okolních zemích

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla především celosvětová pandemie onemocnění covid-19 a navazující vládní opatření proti jeho šíření, jež vedly k tomu, že lidé trávili mnohem…

Seriál o TV: Investice do TV reklamy a význam televize z hlediska budování značky

Ve druhém díle seriálu o vývoji TV trhu během uplynulých deseti let se zaměříme na televizní sledovanost. Přiblížíme, jak televizi sledují mladší věkové skupiny v porovnání s obdobím před 10 lety i jak se za tu dobu proměnilo chování diváků.…
Nahoru