doporučené články
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Televize zůstává nejoblíbenějším médiem, alespoň jednou týdně si ji zapne 86 % Čechů
Televize si i v roce 2024 udržela své pevné místo v životě Čechů. Podle aktuálních dat ji diváci sledovali průměrně 3 hodiny a 36 minut denně. Vysokou sledovanost zaznamenaly i ostatní země z tzv. visegrádské čtyřky, přičemž nejvíce času u…
Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“
Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
další články
Nabízíme partnerství sportovních událostí na Eurosport 1
Letos nabízíme zadavatelům televizní reklamy exkluzivní partnerství sportovních událostí na televizní stanici Eurosport 1. Většina z nich bude vysílána exkluzivně pouze na této sportovní stanici. Zadavatelé reklamy během nich mohou využít sponzorské vzkazy a reklamní spoty s garantovanou první pozicí,…
Vydáváme Navigator – průvodce českým TV trhem
Připravili jsme již třetí vydání průvodce českým TV trhem – Atmedia Navigator. Cílem publikace je srozumitelnou a přehlednou formou seznámit čtenáře s českým TV trhem, jeho vývojem a fungováním od A do Z. [smartslider3 slider=27] „Od posledního vydání našeho Navigátoru…
Nově dosahujeme každý měsíc 5% podílu na sledovanosti
V červenci a srpnu 2020 překonalo naše mediální zastupitelství poprvé 5% hranici podílu na sledovanosti. Od začátku letošního roku dosahujeme tohoto podílu pravidelně každý měsíc, a posunuli jsme se tak mezi komerčními televizními skupinami hned za Novu a Primu. V…
Kde jsou zadavatelé reklamy pro děti a kdy se vrátí?
Loňské jaro přineslo TV trhu jeden paradox – ačkoliv televizní sledovanost dosahovala rekordních hodnot, investice do televizní reklamy klesaly. Situace se po masivním rušení objednávek a poklesu poptávky po TV reklamě začala v průběhu letních měsíců stabilizovat. A naopak od…
#cislotydne: Březen 2021
Březen, k televizi vlezem. Tak by se dala upravit známá pranostika, protože televizní sledovanost i v březnu lámala rekordy. Také nám se dařilo. Opět jsme překonali 5% hranici podílu na sledovanosti a jsme rádi, že se tematické stanice těší stále…
#cislotydne: Únor 2021
Únor byl pro někoho možná tak trochu suchý, ale rozhodně nebyl suchý na informace o televizním trhu. První letošní Grand Slam nakonec v pořádku proběhl a nenechalo si ho na stanici Eurosport 1 ujít 367 tisíc diváků, kteří sledovali, jak…