Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich sledováním tráví přes hodinu denně

Trend popularity VoD služeb v České republice nadále roste, a to především u diváků ve věku 25–34 let. Oblibě se ovšem těší napříč všemi generacemi, jak potvrzují aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index za první pololetí letošního roku, který pravidelně…

Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport

I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…

#cislotydne: Červen 2024

Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To…
další články

Nejúspěšnější čísla týdne roku 2020

12 nejúspěšnějších čísel týdne tohoto roku je tady! Která z nich u vás nejvíce bodovala? Nechybí samozřejmě vysoká sledovanost v karanténě, rostoucí odložená sledovanost a samozřejmě ani fenomén IPTV. Tak se pojďme mrknout, co nám rok 2020 přinesl. Přehledně a na jednom…

Změní rok 2020 návyky televizních diváků? A jaká je budoucnost lineární televize?

Nejvyšší televizní sledovanost za posledních 10 let, nárůst zájmu o zpravodajství, filmy, seriály a dokumenty i zvýšení televizní sledovanosti u mladších věkových skupin až o 50 %. Takový byl ve zkratce letošní rok pro televizi, která tak jasně ukázala, že…

#cislotydne: Listopad 2020

Předposlední souhrn tohoto roku je tady! Ani tentokrát Vás nepřipravíme o to nejlepší, co se urodilo v naší Atmedia podzimní zahrádce. Podíváme se třeba na to, jak nouzový stav zvedá televizní sledovanost a které tematické stanice zažívají největší boom. Občas…

#cislotydne: Říjen 2020

Dneska začneme trochu netradičně a připomeneme si slavný citát od amerického státníka Benjamina Franklina. Ten řekl, že na světě jsou jen dvě jistoty - vánoční reklamy v říjnu a pravidelný souhrn čísel týdne od Atmedia. No dobře, v dnešní době…

Představujeme obchodní politiku na příští rok

Naše mediální zastupitelství bude i v příštím roce pokračovat ve stávající obchodní nabídce, která zahrnuje 4 balíčky tematických TV stanic atmax, atadults, atchoice a atkids, zaměřené na dvě prodejní cílové skupiny. Nově budeme od 1. ledna 2021 prodávat reklamní prostor…

V souvislosti s nouzovým stavem opět roste televizní sledovanost

S opětovným zpřísněním opatření proti šíření onemocnění covid-19 tráví lidé mnohem více času před televizními obrazovkami. V období od 14. do 27. 10. vzrostla televizní sledovanost meziročně o 21 %. Vyplývá to z dat oficiálního elektronického měření televizní sledovanosti. [1]…
Nahoru