Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…

Televize zůstává nejoblíbenějším médiem, alespoň jednou týdně si ji zapne 86 % Čechů

Televize si i v roce 2024 udržela své pevné místo v životě Čechů. Podle aktuálních dat ji diváci sledovali průměrně 3 hodiny a 36 minut denně. Vysokou sledovanost zaznamenaly i ostatní země z tzv. visegrádské čtyřky, přičemž nejvíce času u…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
další články

#cislotydne: Listopad 2020

Předposlední souhrn tohoto roku je tady! Ani tentokrát Vás nepřipravíme o to nejlepší, co se urodilo v naší Atmedia podzimní zahrádce. Podíváme se třeba na to, jak nouzový stav zvedá televizní sledovanost a které tematické stanice zažívají největší boom. Občas…

#cislotydne: Říjen 2020

Dneska začneme trochu netradičně a připomeneme si slavný citát od amerického státníka Benjamina Franklina. Ten řekl, že na světě jsou jen dvě jistoty - vánoční reklamy v říjnu a pravidelný souhrn čísel týdne od Atmedia. No dobře, v dnešní době…

Představujeme obchodní politiku na příští rok

Naše mediální zastupitelství bude i v příštím roce pokračovat ve stávající obchodní nabídce, která zahrnuje 4 balíčky tematických TV stanic atmax, atadults, atchoice a atkids, zaměřené na dvě prodejní cílové skupiny. Nově budeme od 1. ledna 2021 prodávat reklamní prostor…

V souvislosti s nouzovým stavem opět roste televizní sledovanost

S opětovným zpřísněním opatření proti šíření onemocnění covid-19 tráví lidé mnohem více času před televizními obrazovkami. V období od 14. do 27. 10. vzrostla televizní sledovanost meziročně o 21 %. Vyplývá to z dat oficiálního elektronického měření televizní sledovanosti. [1]…

Rozšiřujeme portfolio tematických stanic o Televizi Seznam

Nově navazujeme spolupráci s Televizí Seznam, kterou budeme od 1. 1. 2021 zastupovat při prodeji reklamního prostoru. Rozšířením portfolia pokračujeme ve svém zaměření budovat trh tematických televizních stanic a současně vycházíme vstříc zvýšené poptávce po reklamním prostoru. Na základě této…

#cislotydne: Září 2020

Už jsme tady zas a musíme vám něco říct! V srpnu jsme dosáhli zatím nejlepšího podílu na sledovanosti v naší historii. V infografice níže se podívejte, jak jsme postupně vyrostli až na tuhle úroveň. 12 let na trhu, 27 televizních…
Nahoru