doporučené články
Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich sledováním tráví přes hodinu denně
Trend popularity VoD služeb v České republice nadále roste, a to především u diváků ve věku 25–34 let. Oblibě se ovšem těší napříč všemi generacemi, jak potvrzují aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index za první pololetí letošního roku, který pravidelně…
Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport
I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…
#cislotydne: Červen 2024
Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To…
další články
#cislotydne: Duben 2020
Další souhrn čísel je tu! I v dubnu jsme se věnovali vysoké televizní sledovanosti v důsledku celostátní karantény. Rekordní televizní sledovanost byla především v prvních dvou týdnech celostátní karantény, k nejvyššímu nárůstu došlo u dětí a mladých diváků z tzv.…
V dobrých časech byste měli investovat do reklamy, ve špatných časech musíte
Virus Covid-19 zasáhl celý svět, v jednotlivých státech se zavedla různá opatření se snahou co nejvíce zamezit šíření viru, ekonomika se propadá a firmám napříč sektory se výrazně snižují tržby. Výrazně zasažen byl také reklamní trh. Firmy odkládají již naplánované…
Televizní sledovanost vzrostla v době celostátní karantény o 25 %
Češi v době celostátní karantény trávili sledováním televize v průměru 4 hodiny a 11 minut denně. To je oproti stejnému období v minulém roce o 50 minut více. Televizní sledovanost vzrostla především u nejmladších věkových skupin obyvatel. Děti ve věku 4–14 let televizi…
Televizní sledovanost roste, u mladých diváků o více než 50 %
Češi tráví před obrazovkami v době celostátní karantény výrazně více času, a to zejména mladší diváci. Potvrzují to data vycházející z oficiálního elektronického měření televizní sledovanosti. Z analýzy provedené naší společností vyplývá, že za první dva týdny celostátní karantény vzrostla…
#cislotydne: Březen 2020
Už jste si jistě zvykli, že vám pravidelně přinášíme zajímavá čísla v infografikách. My jsme ale udělali ještě pár změn, aby se vám lépe četla. Nově si totiž můžete čísla v galerii procházet sem a tam. A pokud nějaké z…
Firmy z e-commerce vyrostly mezi největší TV zadavatele i v Česku
Televize je v českých domácnostech stále dominantním médiem. Denně osloví až 70 % Čechů, kteří jejím sledováním tráví průměrně 3,5 hodiny denně.[1] I z těchto důvodů je velmi důležitým médiem pro zadavatele televizní reklamy. Možnosti vysokého zásahu potenciálních zákazníků si…