Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich sledováním tráví přes hodinu denně

Trend popularity VoD služeb v České republice nadále roste, a to především u diváků ve věku 25–34 let. Oblibě se ovšem těší napříč všemi generacemi, jak potvrzují aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index za první pololetí letošního roku, který pravidelně…

Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport

I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…

#cislotydne: Červen 2024

Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To…
další články

#cislotydne: Listopad 2019

Listopad je za námi, Vánoce se blíží a my v Atmedia jsme připravili další souhrn čísel týdne. Naše dokumenty vás baví a potvrzují to i čísla sledovanosti. Druhá vlna digitalizace již začala, ale jak jsou na tom s pozemním vysíláním…

Na jaře 2020 rozšíříme portfolio o stanice Eurosport 1, Discovery Channel a TLC

Portfolio stanic zastupovaných naší společností se na jaře 2020 rozroste o tři nové, tematické kanály televizní skupiny Discovery – Eurosport 1, Discovery Channel a TLC. Ve stejném období bude na stanicích zahájen také prodej televizní reklamy, zapojeny budou i do…

#cislotydne: Říjen 2019

Říjen utekl jako voda, a tak je na čase se ohlédnout za našimi Čísly týdne. Najdete je tu všechny pěkně pohromadě a pokud by vám to nestačilo, mrkněte i na další na našem Linkedinu. A co vás čeká tentokrát? Brzy…

Sledovanost televize – co jsou fakta a co mýty?

Klasická televize je mrtvá, hlásily již před několika lety internetové titulky. Jiné tvrdily, že si dnešní mladá generace televizi už vůbec nezapne a je stále jen online. Slyšíme to v marketingu neustále. Ti, kteří ve firmách rozhodují o marketingových ropočtech, tak…

V roce 2020 se zaměříme na další rozšíření tematických TV stanic

Naše společnost se bude i v nadcházejícím roce zaměřovat na rozvoj portfolia zastupovaných tematických stanic. Úprava obchodní politiky pro rok 2019 spočívající v jejím zjednodušení a také rozšíření počtu stanic, se u klientů setkala s úspěchem. „Klienti se díky provedeným změnám…

#cislotydne: Září 2019

Září už máme sice za sebou (kvapí to, co?), ale my jsme pro vás připravili malé ohlédnutí v podobě souhrnu Čísel týdne. Měsíc jsme načali prázdninovou analýzou sledovanosti našich stanic, kdy se nám dařilo v obou prodejních cílovkách. Dále jsme…
Nahoru