doporučené články
Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč
Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“
Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
#cislotydne: Říjen 2024
Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference…
další články
ČR postupně naskakuje na zahraniční trend. Odložená sledovanost vzrostla na 6 %
Češi sledují televizi stále více mimo živé vysílání. Svědčí o tom průměrná hodnota odložené sledovanosti, která v České republice vzrostla na 6 %. Poprvé byla hodnota překročena letos v dubnu. Postupně se tedy české divácké návyky blíží těm, které lze…
#cislotydne: Červen 2019
Prázdniny jsou tu, ale to nám nebrání Vám naservírovat čerstvý souhrn Čísel týdne. Digitalizace způsobila, že čeští diváci sledují stále více TV stanic, u kterých tráví delší dobu než dřív. A jak jistě víte, doba se zrychluje, takže se není…
New TV jako odpověď na měnící se divácké návyky
Český televizní trh stojí před výrazným mezníkem, kterým je zahájení přechodu z DVB–T na DVB–T2. Už při přecházení z analogového vysílání na DVB–T v roce 2012 jsme na televizním trhu zaznamenali revoluci. Vznikla celá řada nových televizních stanic, většinou tematicky zaměřených, a diváci…
#cislotydne: Květen 2019
Květen byl nabitý čísly, takže to vezmeme rychle. Češi milují seriály. Co přikusují u svých oblíbených Živých mrtvých na AMC nebo Námořní vyšetřovací služby na AXN? I to se dozvíte v našem Čísle týdne. Mobily do kapsy, aneb mladí ladí…
#cislotydne: Duben 2019
Daří se nám! Stále zvyšujeme podíl na televizním trhu a stoupá také počet domácností, které mají připojenou televizi k internetu. Jak? To zjistíte v našem dubnovém čísle týdne. HD programy berou české domácnosti útokem! Jste mezi těmi šťastlivci, kteří vidí…
Do našeho portfolia se nově zařazuje TV Paprika
Mezi námi zastupované televizní stanice se nově od 1. května 2019 zařadila TV Paprika. Zároveň byl na kulinářsky zaměřeném kanálu od stejného data zahájen prodej televizní reklamy, stanice taktéž vstoupila do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM). V rámci Atmedia je…