doporučené články
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Televize zůstává nejoblíbenějším médiem, alespoň jednou týdně si ji zapne 86 % Čechů
Televize si i v roce 2024 udržela své pevné místo v životě Čechů. Podle aktuálních dat ji diváci sledovali průměrně 3 hodiny a 36 minut denně. Vysokou sledovanost zaznamenaly i ostatní země z tzv. visegrádské čtyřky, přičemž nejvíce času u…
Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“
Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
další články
#cislotydne: Duben 2019
Daří se nám! Stále zvyšujeme podíl na televizním trhu a stoupá také počet domácností, které mají připojenou televizi k internetu. Jak? To zjistíte v našem dubnovém čísle týdne. HD programy berou české domácnosti útokem! Jste mezi těmi šťastlivci, kteří vidí…
Do našeho portfolia se nově zařazuje TV Paprika
Mezi námi zastupované televizní stanice se nově od 1. května 2019 zařadila TV Paprika. Zároveň byl na kulinářsky zaměřeném kanálu od stejného data zahájen prodej televizní reklamy, stanice taktéž vstoupila do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM). V rámci Atmedia je…
#cislotydne: Březen 2019
Zajímá vás, kolik TV stanic můžeme v našich domácnostech sledovat? Kolik dětí sleduje televizi? Nebo jak jsou na tom Češi ve sledování televize v porovnání s ostatními státy ve střední Evropě? Každý týden na našem profilu Linkedin naleznete nový příspěvek,…
Atmedia rostla v prvním kvartálu meziročně o 34 %
Za první tři měsíce v roce 2019 jsme dosáhli 3,83% podílu na sledovanosti v CS 15–69. Sledovanost našich TV stanic rostla meziročně o 25 % a podíl na sledovanosti dokonce o 34 %. V dětské cílové skupině jsme rostli na úroveň 4,35% podílu…
Atmedia rozšiřuje své portfolio o televizní stanici AMC
Do našeho portfolia se od 1. dubna 2019 nově zařazuje televizní stanice AMC. Nabídne kultovní filmy různých dekád i světově známé seriály vlastní produkce. Dohromady tak budeme obchodně na českém televizním trhu zastupovat 28 televizních stanic. Od stejného data bude…
#cislotydne: Únor 2019
Zajímá vás, kolik televizních obrazovek máme v průměru v našich domácnostech? Kolik lidí si za příjem TV stanic platí? Nebo kolik času tráví mladí lidé před televizními obrazovkami? Každý týden na našem profilu LinkedIn naleznete nový příspěvek, který se věnuje…