Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich sledováním tráví přes hodinu denně

Trend popularity VoD služeb v České republice nadále roste, a to především u diváků ve věku 25–34 let. Oblibě se ovšem těší napříč všemi generacemi, jak potvrzují aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index za první pololetí letošního roku, který pravidelně…

Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport

I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…

#cislotydne: Červen 2024

Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To…
další články

Dokumentární stanice Atmedia oslovují 2 miliony diváků

Kino Svět, National Geographic a Spektrum dosáhly v několika posledních týdnech nejlepších výsledků sledovanosti. Poprvé oslovují měsíčně více než dva miliony diváků. Ti nejčastěji vyhledávají pořady o druhé světové válce. Dokumentární stanice spolu s dalšími 20 tematickými stanicemi zastupuje na českém trhu…

Seriál Genius o životě Einsteina oslovil mladé diváky

První hraný seriál dokumentární stanice National Geographic slaví úspěch. Životní osudy Alberta Einsteina sleduje osmkrát více diváků v porovnání s jinými dokumentárními pořady stanice. Seriál s hvězdným hereckým obsazením oslovuje především mladé diváky z velkých měst. Televizní stanice National Geographic je divákům známá především…

JOJ Family poprvé s podílem na sledovanosti nad 1 %

Plnoformátová rodinná stanice JOJ Family má za sebou dosud nejúspěšnější měsíc – podíl na publiku poprvé přesáhl 1%, a to v obou obchodovaných cílových skupinách. Vůbec nejoblíbenějším pořadem se stala show V sedmém nebi. JOJ Family, kterou v České republice zastupuje mediální zastupitelství…

Diváci sledují reklamní sdělení i při odloženém sledování

Prvního února uběhl rok od chvíle, kdy se definice oficiální televizní měny rozšířila – k živé sledovanosti se začala připočítávat tzv. „odložená sledovanost ‚nultého‘ dne“, která se někdy označuje též jako TS0, resp. VOSDAL. Zavedení nové měny přineslo Atmedia vyšší sledovanost…

Atmedia přilákala v prime-time o téměř 20 % diváků více

Zejména poslední čtvrtletí roku 2016 se mediálnímu zastupitelství Atmedia vydařilo - celodenní podíl na publiku dosáhnul 3,5 % a v hlavním vysílacím čase přibyla téměř pětina diváků ve věku 15–54 let. Díky nové obchodní měně VOSDAL získala společnost Atmedia 1,2…
Nahoru