doporučené články
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Televize zůstává nejoblíbenějším médiem, alespoň jednou týdně si ji zapne 86 % Čechů
Televize si i v roce 2024 udržela své pevné místo v životě Čechů. Podle aktuálních dat ji diváci sledovali průměrně 3 hodiny a 36 minut denně. Vysokou sledovanost zaznamenaly i ostatní země z tzv. visegrádské čtyřky, přičemž nejvíce času u…
Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“
Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
další články
Formule 1 zvýšila svoji sledovanost o 30 %
Přímé přenosy závodů sleduje pravidelně 100 tisíc diváků s 5% podílem na sledovanosti. Televizním stanicím Sport 1 a Sport 2 se daří oslovit náročné televizní publikum často vyhledávané zadavateli televizní reklamy. Hlavním komerčním partnerem pro sezónu 2017 je síť čerpacích stanic…
Od června startuje vysílání dětská televize TUTY TV
Český mediální trh se počátkem června 2017 rozroste o nový televizní kanál – TUTY TV. Určen bude českým a slovenským divákům ve věku od 4 do 17 let, tedy především dětem a teenagerům. Zábavný program nabídne animované filmy a seriály,…
Atmedia obchodně zastupuje Plzeň TV
Mediální zastupitelství Atmedia a Plzeň TV uzavřeli spolupráci při prodeji reklamy. Stanice přináší divákům aktuální zprávy a zajímavé publicistické a zábavné pořady. Pro obchodní klienty společnosti Atmedia znamená novinka v portfoliu další rozšíření možností inzerce na tematických stanicích. Standardní reklamní nabídku…
Atmedia propojí Formuli 1 se sítí čerpacích stanic MOL
Letošním exkluzivním partnerem závodů Formule 1 bude opět síť čerpacích stanic MOL. Společnost Atmedia, která mediálně mimo jiné zastupuje stanice Sport 1 a Sport 2, navazuje na loňskou spolupráci. Komerční možnosti spojené s víkendovými přenosy zahrnují tradiční formy reklamy i…
Dokumentární stanice Atmedia oslovují 2 miliony diváků
Kino Svět, National Geographic a Spektrum dosáhly v několika posledních týdnech nejlepších výsledků sledovanosti. Poprvé oslovují měsíčně více než dva miliony diváků. Ti nejčastěji vyhledávají pořady o druhé světové válce. Dokumentární stanice spolu s dalšími 20 tematickými stanicemi zastupuje na českém trhu…
Seriál Genius o životě Einsteina oslovil mladé diváky
První hraný seriál dokumentární stanice National Geographic slaví úspěch. Životní osudy Alberta Einsteina sleduje osmkrát více diváků v porovnání s jinými dokumentárními pořady stanice. Seriál s hvězdným hereckým obsazením oslovuje především mladé diváky z velkých měst. Televizní stanice National Geographic je divákům známá především…