doporučené články
Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč
Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“
Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
#cislotydne: Říjen 2024
Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference…
další články
#cislotydne: Leden 2024
V prvním souhrnu roku 2024 vás hned v úvodu potěšíme pozitivní zprávou. Úspěšně jste zvládli leden – nejdelší měsíc v roce, který má oficiálně 31, neoficiálně 84 dní. Co se za tu dlouhou dobu v Atmedia událo? V krátkých infografikách…
Zajímavá čísla z TV trhu!
Sledujeme trendy a přehledně vám je představujeme již od roku 2020 📺. Víme například to, jaký dojem dělají české TV stanice na své diváky, kolik lidí platí za televizi nebo kolik Čechů sleduje Netflix! Mrknout na zajímavá čísla z loňského…
Sportovní události osloví až půl milionu diváků
Počet sportovních stanic v posledních letech stále roste. Není divu, se svou atraktivní cílovou skupinou diváků představují zajímavou příležitost pro zadavatele televizní reklamy. Typickým divákem placených sportovních kanálů Eurosport 1 a Sport 2 jsou muži ve věku 25–54 let .…
Náš rok 2023 v číslech
Rok 2023 je za námi a na čase je rekapitulace. Vypíchnout můžeme hned několik úspěchů! Do naší rodinky jsme přivítali dvě nové členky: tematické stanice CANAL+ Action a Spektrum Home. Do roku 2024 jsme tak vstoupili s 24 tematickými měřenými…
#cislotydne: Prosinec 2023
Leden je takové dlouhotrvající pondělí roku. Firemní večírky už máme za sebou, Vánoce s blízkými také, a výhled na nějaké další volno je tak trochu v mlze. Nicméně pojďme se ještě společně ohlédnout za „víkendem“. Co jsme v prosinci zažili?…
Náš rok 2023: Rozšíření portfolia, nárůst podílu na sledovanosti i zájmu o tematické TV stanice
Minulý rok nám přinesl úspěchy hned v několika oblastech. V souladu s dlouhodobým cílem budovat trh tematickým televizních stanic se nám podařilo rozšířit portfolio a zaznamenali jsme rovněž nárůst podílu na sledovanosti i vyšší zájem o tematické televizní stanice. Podíl na…