Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich sledováním tráví přes hodinu denně

Trend popularity VoD služeb v České republice nadále roste, a to především u diváků ve věku 25–34 let. Oblibě se ovšem těší napříč všemi generacemi, jak potvrzují aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index za první pololetí letošního roku, který pravidelně…

Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport

I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…

#cislotydne: Červen 2024

Letní prázdniny odstartovaly a s nimi také okurková sezona na většině TV stanic. Abyste se nespálili při volbě nudného televizního programu, doporučujeme namazat se faktorem 25. Tolik tematických stanic z našeho portfolia vás totiž dokáže před letní nudou ochránit. To…
další články

V roce 2024 změníme obchodní cílovou skupinu a zdražíme televizní reklamu o 15 až 20 %

Vzhledem k přetrvávající vysoké poptávce po televizní reklamě zdražíme v příštím roce reklamní prostor na zastupovaných tematických kanálech v průměru o 15 až 20 %. „Abychom mohli zadavatelům nabídnout větší prostor pro TV kampaně, rozhodli jsme se také pro změnu…

#cislotydne: Září 2023

V září jsme především slavili. Už 15 let totiž budujeme (nejen) trh tematických TV stanic u nás. A že to byl pořádný mejdan! No, podívejte se sami v naší galerii nebo VIDEU, jak jsme to rozjeli v Gabriel Loci, kam…

Už 15 let budujeme (nejen) trh tematických TV stanic u nás

Na českém trhu obchodně zastupuje téměř 30 tematických televizních stanic a letos slavíme 15 let od založení. Již od počátku se soustředíme na vizi budování a rozvoje trhu tematických kanálů v České republice. Jsme přitom partnerem jak pro TV stanice, tak…

#cislotydne: Srpen 2023

Televizní stanice už začaly divákům servírovat podzimní programové schéma. My v Atmedia jsme také připraveni. Pro diváky tematických stanic jsme si připravili pořádnou nálož filmů, seriálů, dokumentů nebo sportovních přenosů. Aktuálně mohou na svých obrazovkách sledovat třeba dramatický závěr tenisového…

Televize v létě: sledovanost klesá, diváci vyhledávají především filmy

Letní prázdninové měsíce jsou z hlediska televizní sledovanosti specifickým obdobím. Pravidelně lze pozorovat hned dva zásadní jevy. Nejenže v červenci a srpnu tráví čeští diváci sledováním televize nejméně času z celého roku, ale mění se rovněž jejich návyky, přičemž lze v tomto…

Placená televize je drahá pro třetinu diváků, kteří za její sledování neplatí

Počet Čechů, kteří nechtějí využívat služby placené televize, je dlouhodobě poměrně stabilní a pohybuje se lehce nad úrovní 40 % všech televizních diváků. Třetina z nich přitom uvádí, že je placená televize příliš drahá. Vyplývá to z výsledků výzkumu atmedia index za…
Nahoru