Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…

#cislotydne: Říjen 2024

Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference…
další články

Televize v létě: sledovanost klesá, diváci vyhledávají především filmy

Letní prázdninové měsíce jsou z hlediska televizní sledovanosti specifickým obdobím. Pravidelně lze pozorovat hned dva zásadní jevy. Nejenže v červenci a srpnu tráví čeští diváci sledováním televize nejméně času z celého roku, ale mění se rovněž jejich návyky, přičemž lze v tomto…

Placená televize je drahá pro třetinu diváků, kteří za její sledování neplatí

Počet Čechů, kteří nechtějí využívat služby placené televize, je dlouhodobě poměrně stabilní a pohybuje se lehce nad úrovní 40 % všech televizních diváků. Třetina z nich přitom uvádí, že je placená televize příliš drahá. Vyplývá to z výsledků výzkumu atmedia index za…

Zájem o sledování placené televize roste

Češi stále častěji sledují televizi prostřednictvím některého z operátorů placené televize. Z výsledků našeho výzkumu atmedia index za 1. pololetí letošního roku vyplývá, že ze všech diváků ve věku 15–69 let má placenou televizi již 56 % z nich. To je o dva…

#cislotydne: Červenec 2023

V červenci jsme pokračovali seriálem o tematických TV stanicích. Tentokrát jsme si posvítili na filmové a seriálové TV stanice, které tvoří největší skupinu tematických stanic v Česku. A není divu, že v posledních letech jejich počet narostl, čeští diváci filmy…

Za úspěchem filmových i seriálových stanic stojí často lokální obsah

Filmové a seriálové televizní stanice patří mezi českými diváky k nejoblíbenějším. Z celkového času, který Češi ve věku 15–69 let tráví sledováním televize, připadá na filmy a seriály téměř jedna polovina. V roce 2022 to bylo konkrétně 45 %. „I to je…

#cislotydne: Červen 2023

Někdo to nazývá okurkovou sezonou, my sezonou tematických stanic! V Česku se totiž naplno rozjelo televizní léto. Období, kdy se diváci přesouvají na filmové, seriálové nebo dokumentární stanice a Atmedia si z koláče sledovanosti každoročně ukousne ještě větší sousto než…
Nahoru