Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…

#cislotydne: Říjen 2024

Nezastavujeme, máme zpoždění! Alespoň tedy s naším pravidelným souhrnem za uplynulý měsíc. V říjnu a začátkem listopadu se toho u nás totiž událo tolik, že jsme nestíhali odbavovat věci. Tak především jsme byli v minulém týdnu partnery největší marketingové konference…
další články

Vývoj českého televizního trhu v čase. Jaké jsou aktuální trendy?

Trh volně šířených i placených televizních stanic se v posledních letech proměnil. Některé televizní stanice ukončily vysílání, nebo vystoupily z oficiálního elektronického měření televizní sledovanosti, ovšem řada nových – zejména tematických – na trh vstoupila. V současné době je zde celkem 58 televizních…

Od historie po reality show: Dokumenty lákají ve všech podobách

Dokumentární žánr je součástí programové nabídky televize od jejích samotných počátků. Přináší divákům faktické informace o významných lidech, místech či událostech, a umožňuje jim tak seznámit se s důležitými tématy. Není proto divu, že se dokumentární televizní stanice těší mezi…

#cislotydne: Květen 2023

Jediný sport, u kterého je minimální riziko zranění, je ten před televizní obrazovkou. A právě na sportovní stanice jsme se v Atmedia podívali zblízka. Konkurence sportovních TV stanic v Česku se totiž zostřuje a boj o vysílací práva připomíná boxerský…

Češi a sport: Jak se daří sportovním TV stanicím u nás?

Na českém trhu působí okolo dvaceti sportovních kanálů a jejich počet v posledních letech stále roste. Díky atraktivní cílové skupině diváků představují zajímavou příležitost pro zadavatele televizní reklamy, největší sportovní události na placených kanálech totiž pravidelně osloví až půl milionu diváků.…

Streamovací služby se v Česku i na Slovensku těší podobné oblibě

Průzkum atmedia index za druhé pololetí loňského roku, který pravidelně realizujeme, ukázal, že se český a slovenský trh placených VOD služeb od sebe příliš neliší. „Podobné rysy vykazuje jak v počtu uživatelů, tak například i v podílu nejvyužívanějších streamovacích služeb na…

#cislotydne: Duben 2023

Březen – k televizi vlezem, duben – ještě tam budem. Alespoň tak by se dala parafrázovat známá pranostika podle výsledků sledovanosti našich televizních stanic. V obou měsících se nám totiž nebývale dařilo. Zatímco v březnu jsme 6% hranici podílu na…
Nahoru