Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia oznámilo zahájení spolupráce s novou hudební stanicí POWER TV zaměřenou na taneční hity od osmdesátých let až po současnost. V první fázi spolupráce zahájené k 1. září letošního roku půjde o odborné poradenství spojené se vstupem stanice do peoplemetrového měření sledovanosti.

Na spolupráci s POWER TV se velmi těšíme. Hudební televizní stanice se dlouhodobě setkávají s velkým zájmem diváků a jsou tak přirozeně vysoce žádané u zadavatelů reklamy, kteří získávají možnost více zasáhnout cílovou skupinu. S ohledem na žánrové zaměření POWER TV jde o Generace X, Y a Z, které tvoří nejsilnější socioekonomické skupiny“, uvedla ke spolupráci Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia.

POWER TV logo
POWER TV logo

POWER TV zahájila vysílání na českém a slovenském televizním trhu 1. srpna 2018. Divákům nabízí největší hity popové a taneční scény od 80. let až po současnost. Její vysílací programové schéma prozatím zahrnuje pouze hudební videoklipy bez moderovaných vstupů a reklamních přestávek.

Pořady stanice Power TV cílí na specifické skupiny hudebních fanoušků. Příkladem je pořad Versus, který nabízí hudební souboj největších hitů minulých let s čerstvými hudebními novinkami. TOP 2010+ se pro změnu věnuje největším tanečním hitům z let 2010-2014 a ranní pořad Power Songy přináší nezapomenutelné skladby, které uspokojí vkus i nejnáročnějších posluchačů. 

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru