Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia a televizní stanice WAR Svět válek se dohodly na spolupráci od 1. května letošního roku. Ve stejný den vstoupí tato stanice i do elektronického měření sledovanosti televize. Díky svému zaměření na mužského diváka přinese zadavatelům televizní reklamy velice atraktivní cílovou skupinu. 

Televizní stanice WAR Svět válek, nová stanice v portfoliu společnosti Atmedia, rozšíří její obchodní balíčky atmax, atadults, atsmart a atchoice v cílové skupině 15-69.

Československá filmová společnost, provozovatel stanice WAR, je naším dlouholetým partnerem a jsme rádi, že můžeme díky novým projektům společně růst. Ačkoliv se tato stanice představila českému trhu teprve nedávno, vykazuje natolik zajímavé výsledky, že jsme se společně rozhodli monetizovat její komerční potenciál,” vyjádřila se ke spolupráci Michaela Vasilová, jednatelka společnosti Atmedia.

„Rozšíření spolupráce s Atmedia o stanici WAR Svět válek nás velice těší. Je pro nás vyjádřením důvěry a spokojenosti, kterou vůči našemu dlouholetému partnerovi cítíme. Věříme, že v případě stanice WAR bude spolupráce probíhat stejně úspěšně, jako je tomu u našich dalších stanic,“ uvedl Leoš Pohl, jednatel Československé filmové společnosti.

WAR svět válek
WAR svět válek

Stanice WAR Svět válek zahájila vysílání 3. října 2017. Společně se stanicemi Kinosvět, CS Film, CS Mini a Horror film spadá pod křídla Českoslovenké filmové společnosti. Její programovou nabídku tvoří pořady se současnou válečnou  a vojenskou tématikou, dále seriály  a pořady o špionáži,  terorismu, konspiračních teoriích a vetřelcích z vesmíru. Nechybí ani pořady věnované severoatlantické alianci a české a slovenské armádě. Mezi diváky této stanice jsou především muži, kteří tak tvoří velmi atraktivní cílovou skupinu. Aktuálně je šířena prostřednictvím digitálních televizí UPC, Skylink a dalších operátorů.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru