Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia a televizní stanice WAR Svět válek se dohodly na spolupráci od 1. května letošního roku. Ve stejný den vstoupí tato stanice i do elektronického měření sledovanosti televize. Díky svému zaměření na mužského diváka přinese zadavatelům televizní reklamy velice atraktivní cílovou skupinu. 

Televizní stanice WAR Svět válek, nová stanice v portfoliu společnosti Atmedia, rozšíří její obchodní balíčky atmax, atadults, atsmart a atchoice v cílové skupině 15-69.

Československá filmová společnost, provozovatel stanice WAR, je naším dlouholetým partnerem a jsme rádi, že můžeme díky novým projektům společně růst. Ačkoliv se tato stanice představila českému trhu teprve nedávno, vykazuje natolik zajímavé výsledky, že jsme se společně rozhodli monetizovat její komerční potenciál,” vyjádřila se ke spolupráci Michaela Vasilová, jednatelka společnosti Atmedia.

„Rozšíření spolupráce s Atmedia o stanici WAR Svět válek nás velice těší. Je pro nás vyjádřením důvěry a spokojenosti, kterou vůči našemu dlouholetému partnerovi cítíme. Věříme, že v případě stanice WAR bude spolupráce probíhat stejně úspěšně, jako je tomu u našich dalších stanic,“ uvedl Leoš Pohl, jednatel Československé filmové společnosti.

WAR svět válek
WAR svět válek

Stanice WAR Svět válek zahájila vysílání 3. října 2017. Společně se stanicemi Kinosvět, CS Film, CS Mini a Horror film spadá pod křídla Českoslovenké filmové společnosti. Její programovou nabídku tvoří pořady se současnou válečnou  a vojenskou tématikou, dále seriály  a pořady o špionáži,  terorismu, konspiračních teoriích a vetřelcích z vesmíru. Nechybí ani pořady věnované severoatlantické alianci a české a slovenské armádě. Mezi diváky této stanice jsou především muži, kteří tak tvoří velmi atraktivní cílovou skupinu. Aktuálně je šířena prostřednictvím digitálních televizí UPC, Skylink a dalších operátorů.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru