Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Zatímco ostatní v těchto dnech slaví Halloween a snaží se postrašit ostatní, nás tradičně na podzim nejvíce straší deadliny. Podzim je totiž u nás v Atmedia pravidelně nejživějším obdobím, kdy přicházíme na trh s novou Obchodní politikou (+ článek se všemi novinkami zde), připravujeme se na vrchol televizní sezóny – Vánoce – a pro naše klienty z mediálních agentur chystáme oslavu Světového dne televize. Nezapomeňte na něj ani vy a 21. listopadu si pusťte dobrý film, třeba na některé z tematických televizí Atmedia.

A co za čísla pro vás máme tentokrát?

  • Téměř 1/3 podílu na sledovanosti dětí připadá dětským tematickým TV stanicím. Kdy je děti nejčastěji sledují? Ráno před školou / školkou a především pak večer okolo 19. hodiny. Tedy trošku jinak, než dospělí, kteří ji nejvíce sledují po 20. hodině.
  • Za kvalitním obsahem se chodí na tematické televizní stanice, kde si každý vybere, na co má zrovna chuť. Ví to 5,6 milionu našich diváků, kteří si měsíčně zapnou některou z tematických TV stanic Atmedia.
  • Televizní sledovanost v průběhu týdne kopíruje pracovní cyklus většiny lidí. O víkendu, kdy většina společnosti odpočívá, roste až o 20 %.
  • Po úspěšných letních prázdninách se nám již dva roky po sobě daří navázat 5% podílem na sledovanosti i v úvodu televizní sezóny.

Přejeme vám, abyste toho v listopadu také stihli co nejvíce a do prosince – hlavní sezóny večírků – vkročili s čistým stolem.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_43
#cislotydne_42
#cislotydne_41
#cislotydne_40
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru