Zatímco ostatní v těchto dnech slaví Halloween a snaží se postrašit ostatní, nás tradičně na podzim nejvíce straší deadliny. Podzim je totiž u nás v Atmedia pravidelně nejživějším obdobím, kdy přicházíme na trh s novou Obchodní politikou (+ článek se všemi novinkami zde), připravujeme se na vrchol televizní sezóny – Vánoce – a pro naše klienty z mediálních agentur chystáme oslavu Světového dne televize. Nezapomeňte na něj ani vy a 21. listopadu si pusťte dobrý film, třeba na některé z tematických televizí Atmedia.
A co za čísla pro vás máme tentokrát?
- Téměř 1/3 podílu na sledovanosti dětí připadá dětským tematickým TV stanicím. Kdy je děti nejčastěji sledují? Ráno před školou / školkou a především pak večer okolo 19. hodiny. Tedy trošku jinak, než dospělí, kteří ji nejvíce sledují po 20. hodině.
- Za kvalitním obsahem se chodí na tematické televizní stanice, kde si každý vybere, na co má zrovna chuť. Ví to 5,6 milionu našich diváků, kteří si měsíčně zapnou některou z tematických TV stanic Atmedia.
- Televizní sledovanost v průběhu týdne kopíruje pracovní cyklus většiny lidí. O víkendu, kdy většina společnosti odpočívá, roste až o 20 %.
- Po úspěšných letních prázdninách se nám již dva roky po sobě daří navázat 5% podílem na sledovanosti i v úvodu televizní sezóny.
Přejeme vám, abyste toho v listopadu také stihli co nejvíce a do prosince – hlavní sezóny večírků – vkročili s čistým stolem.
Vaše Atmedia
Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!
Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!