Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Zatímco počasí skočilo ze srpnových 25 na zářijových 12, my hlásíme stále 30. A vypadá to, že se u nás jen tak neochladí! 30 tematických TV stanic vás totiž baví i v nové sezoně a držíme si po prázdninách 5% podíl na sledovanosti. Díky❤️

A bylo tomu tak i v létě, kdy se pravidelně daří tematickým stanicím. Taky jsme vydali třetí část rozhovoru s Martinem Nováčkem z agentury OMD a opět to bylo na dřeň. Poptávka po TV reklamě totiž dlouhodobě převyšuje nabídku a podle něj je nevyhnutelné zdražení reklamního prostoru, což klienti neradi slyší. Dejte si ZDE. Placenou televizi má v Česku už 56 % TV diváků a její popularita neustále roste. Které věkové skupiny ji sledují nejčastěji a proč? Mrkněte do našeho článku, kde najdete také infografiku.

Číslům týdne zdar a těm sportovním zvlášť:

  • Je za námi už 77. ročník legendárního cyklistického závodu La Vuelta, který letos vedl přes Nizozemsko a Belgii až do španělského Madridu. Kolik fanoušků u obrazovek Eurosport 1 doprovázelo letošního vítěze Remca Evenepoela?
  • Eurosport 1 přišel na přelomu srpna a září s exkluzivními přenosy zápasů posledního Grand Slamu, který se nesl ve znamení generační výměny. Éra velikánů jako Rafael Nadal nebo Roger Federer je u konce a na jejich místo se tlačí noví tenisté. V číslu týdne zjistíte, kolik ho na cestě za titulem doprovázelo českých fandů.
  • Mají našetřeno, chtějí cestovat, investovat do sebe i svých blízkých. Mluvíme o zástupcích tzv. stříbrné generace, lidech nad padesát let, kterých je v ČR 2,7 milionů. Kde je reklamní zadavatelé najdou? Přeci před TV obrazovkou!

A na závěr praktický tip. Když se vás sejde u televize hodně, nejen, že se společně pobavíte, ale také se navzájem zahřejete.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_39
#cislotydne_38
#cislotydne_37
#cislotydne_36
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru