Zatímco počasí skočilo ze srpnových 25 na zářijových 12, my hlásíme stále 30. A vypadá to, že se u nás jen tak neochladí! 30 tematických TV stanic vás totiž baví i v nové sezoně a držíme si po prázdninách 5% podíl na sledovanosti. Díky❤️
A bylo tomu tak i v létě, kdy se pravidelně daří tematickým stanicím. Taky jsme vydali třetí část rozhovoru s Martinem Nováčkem z agentury OMD a opět to bylo na dřeň. Poptávka po TV reklamě totiž dlouhodobě převyšuje nabídku a podle něj je nevyhnutelné zdražení reklamního prostoru, což klienti neradi slyší. Dejte si ZDE. Placenou televizi má v Česku už 56 % TV diváků a její popularita neustále roste. Které věkové skupiny ji sledují nejčastěji a proč? Mrkněte do našeho článku, kde najdete také infografiku.
Číslům týdne zdar a těm sportovním zvlášť:
- Je za námi už 77. ročník legendárního cyklistického závodu La Vuelta, který letos vedl přes Nizozemsko a Belgii až do španělského Madridu. Kolik fanoušků u obrazovek Eurosport 1 doprovázelo letošního vítěze Remca Evenepoela?
- Eurosport 1 přišel na přelomu srpna a září s exkluzivními přenosy zápasů posledního Grand Slamu, který se nesl ve znamení generační výměny. Éra velikánů jako Rafael Nadal nebo Roger Federer je u konce a na jejich místo se tlačí noví tenisté. V číslu týdne zjistíte, kolik ho na cestě za titulem doprovázelo českých fandů.
- Mají našetřeno, chtějí cestovat, investovat do sebe i svých blízkých. Mluvíme o zástupcích tzv. stříbrné generace, lidech nad padesát let, kterých je v ČR 2,7 milionů. Kde je reklamní zadavatelé najdou? Přeci před TV obrazovkou!
A na závěr praktický tip. Když se vás sejde u televize hodně, nejen, že se společně pobavíte, ale také se navzájem zahřejete.
Vaše Atmedia