Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia zahájilo se stanicí FilmBox spolupráci při prodeji reklamy. Žánrově pestrý filmový kanál přináší divákům akční podívanou, komedie, drama a seriály s hvězdným obsazením. Klienti Atmedia získají rozšířením portfolia atraktivní prostor, požadovanou cílovou skupinu mohou pak oslovit klasickými spoty. Ty doplňují řadu dalších komerčních formátů, např. sponzorské vzkazy, injektáže či teleshopping.

Společnost Atmedia rozšiřuje nabídku o další atraktivní obsah, nově obchodně zastupuje televizní kanál FilmBox. Provozovatelem je společnost SPI International, jejíž filmová stanice působí na českém trhu již od října 2005. Reklamním zadavatelům přináší televizní stanice prostřednictvím Atmedia klasické reklamní spoty, které doplňuje o komerční formáty v podobě sponzoringu, injektáže a teleshoppingu.

FilmBox

Televizní stanice FilmBox přináší divákům řadu oceňovaných snímků a populárních minisérií. V říjnu tohoto roku například uvede historický seriál s hvězdným obsazením „Kořeny“ (Roots) z roku 2016, jenž je adaptací slavné knihy Alexe Haleyho. FilmBox též slibuje velké akční filmy, pro náročnějšího diváka vysílá nezávislé evropské snímky 24 hodin denně.

Filmové kanály v našem portfoliu neustále rostou, obzvláště nyní, v letních měsících sklízí velkou oblibu. Zadavatelům tedy přineseme možnost inzerovat na další stanici pro filmové nadšence,“ komentuje spolupráci Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.

Michaela Vasilová navíc upozorňuje na atraktivní cílovou skupinu: „Diváky filmových stanic jsou především ekonomicky aktivní lidé, ze strany zadavatelů se jedná o velmi žádanou cílovou skupinu.“ Reklamní zadavatelé mohou na stanici FilmBox inzerovat v rámci několika obchodních balíčků, zastoupena bude v nejširším balíčku společnosti Atmedia s názvem atmax, dále v atchoice, atadults, attractive, atsmart. Stanice FilmBox je dostupná v nabídce všech velkých satelitních, kabelových a IPTV operátorů.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru