Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia Czech zahajuje od listopadu prodej reklamy na dětské tematické stanici Cartoon Network, která se během posledního roku zcela lokalizovala a vysílá pouze v češtině. Od letošního jara je Cartoon Network také součástí projektu elektronického měření sledovanosti (PCEM).

Atmedia zařazuje CN do dětského balíčku atkids a rozšíří tak stávající nabídku, která obsahuje CS mini, Disney Channel nebo TUTY TV. Stanice Cartoon Network bude také zařazena do balíčků atmax a atchoice.

„Po nedávném vstupu Cartoon Network do měření a po lokalizaci stanice pro českého diváka nyní zahajujeme prodej televizní reklamy na této stanici. Cartoon Network výrazně přispěje k zatraktivnění balíčku atkids pro zadavatele reklamy, neboť přinese možnost ještě většího zásahu velmi žádané cílové skupiny,“ uvádí Michaela Vasilová, ředitelka společnosti Atmedia a dodává, že vedle klasických reklamních spotů nabízí Atmedia i realizaci sponzoringu nebo online komerce na webu www.cartoonnetwork.cz. Podle Vasilové to je další možnost, jak intenzifikovat zásah vyhledávané cílové skupiny předškoláků a školáků do 14 let.

Pro Cartoon Network jsou charakteristické seriály plné humoru, akce a dobrodružství s velmi originální animací. Mezi hlavní pořady patří Raketové holky, Mocné Magimeče nebo Ben 10. Během letošního roku přibyly i programové novinky jako Hrdinská výprava chrabrého prince Ivandoa nebo Apple & Onion, obsah vysílání tak nadále míří na diváky od 6 do 12 let.

Cartoon Network
Cartoon Network
Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru