Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Také letos nabízíme zadavatelům televizní reklamy speciální partnerství Zimních olympijských her v Pekingu 2022 na Eurosport 1, které budou tradičně patřit k nejsledovanějším sportovním událostem tohoto roku. Stejně jako v loňském roce tak v průběhu letošních olympijských her vyčleníme televizní stanici Eurosport 1 z obchodních balíčků atmax, atadults a atchoice a nabídneme inzerentům exkluzivně hned několik reklamních formátů – od sponzorských vzkazů přes reklamní spoty s garantovanou pozicí po standardní televizní spoty.

Přinášíme zadavatelům televizní reklamy unikátní příležitost spojit svou značku s největší sportovní událostí roku a oslovit statisíce televizních diváků Eurosport 1. „Řada z nich navíc patří k atraktivním cílovým skupinám diváků, jako jsou muži v produktivním věku z vysokopříjmových skupin AB,“ popisuje hlavní benefity inzerce na televizní stanici Eurosport 1 během olympijských her Michaela Suráková, Managing Director naší společnosti.

Podobně jako v minulém roce, tak i letos v průběhu letošních olympijských her vyčleňujeme televizní stanici Eurosport 1 z obchodních balíčků atmax, atadults a atchoice. „Olympiáda patří k nejsledovanějším sportovním eventům na Eurosport 1 a současně k největším sportovním značkám světa. Z těchto důvodů nabízíme klientům reklamní prostor v průběhu olympijských her za vyšší cenu,“ vysvětluje Michaela Suráková.

Zadavatelům televizní reklamy nabízíme v období Zimních olympijských her v Pekingu několik reklamních formátů – od sponzorských vzkazů přes reklamní spoty s garantovanou pozicí po standardní televizní spoty. Svou značku mohou klienti prezentovat divákům Eurosport 1 od slavnostního zahájení olympijských her až po jejich ukončení. Vzhledem k výraznému časovému posunu také výjimečně otevíráme reklamní prostor na televizní stanici Eurosport 1 v nočních hodinách.

Zimní olympijské hry se konají v Pekingu od 4. do 20. února a televizní stanice Eurosport 1 v jejich průběhu nabídne televizním divákům 200 hodin přímých přenosů, jež budou vysílány od jedné hodiny v noci do půl páté odpoledne. V odpoledních a večerních časech je nahradí sestřihy nejlepších sportovních okamžiků z daného dne. Ze všech sportovních disciplín věnuje Eurosport 1 speciální pozornost především alpskému lyžování, biatlonu, běhu na lyžích, skocích na lyžích, lednímu hokeji a krasobruslení.

V letošním roce budeme nabízet speciální partnerství také s dalšími sportovními událostmi na Eurosport 1, jakými jsou například grandslamové turnaje Roland Garros a US Open, cyklistické závody Giro d’Italia, Tour de France a La Vuelta či 24 hodin Le Mans. Řada z nich je přitom na Eurosport 1 vysílána exkluzivně (Giro d’Italia, La Vuelta, US Open, 24 hodin Le Mans).


[1] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 2020–2021, výpočet: 03. 01. 2022, Share, CS 15–69, v roce 2020 Atmedia + AMC Networks, v roce 2021 Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV

[2] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 2021, výpočet: 03. 01. 2022, Reach 000, Reach, CS 4+, Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru