Letošním exkluzivním partnerem závodů Formule 1 bude opět síť čerpacích stanic MOL. Společnost Atmedia, která mediálně mimo jiné zastupuje stanice Sport 1 a Sport 2, navazuje na loňskou spolupráci. Komerční možnosti spojené s víkendovými přenosy zahrnují tradiční formy reklamy i speciální projekty.
Mediální zastupitelství Atmedia pokračuje s úspěšným komerčním projektem, jenž se váže k televizním přenosům Formule 1. „Také pro sezónu 2017 jsme navázali partnerství se společností MOL, která se stává hlavním sponzorem prestižní série Formule 1. Společnost je na českém trhu se svojí sítí čerpacích stanic jednou z největších v tomto sektoru. Loňský ročník ukázal, že spojení dvou takto silných značek funguje,“ uvedla Iva Pantůčková, obchodní ředitelka Atmedia.
„Kvalitní palivo k závodům vozů Formule 1 neodmyslitelně patří. Jsme rádi, že můžeme podpořit mimořádně úspěšné sportovní přenosy na stanicích Sport 1 a Sport 2,“ uvedl Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika, a dodal: „S velkým potěšením pokračujeme ve spolupráci s mediálním zastupitelstvím Atmedia. V uplynulém ročníku jsme zaznamenali pozitivní výsledky i ohlasy na naši kampaň a pevně věřím, že letos na tyto úspěchy navážeme.“
Přímé přenosy závodů Formule 1 nabízí reklamním zadavatelům řadu možností, jak spojit svou značku s atraktivními sportovními událostmi. Atmedia umožňuje využít klasickou reklamu doplněnou o sponzorské vzkazy. V tomto případě navíc nabízí zcela exkluzivní formát tzv. „split-screen“, tedy rozdělení obrazovky během hlavního závodu na dvě části – na jedné bez zvuku běží samotný závod Formule 1, na druhé potom reklamní sdělení.
Tematické stanice společnosti Atmedia umožňují klientům využívat klasické reklamní produkty a také speciální projekty, mimo jiné HbbTV. Partnerství televizních přenosů Formule 1 na stanicích Sport 1 a Sport 2 je další způsob, kterým Atmedia umožňuje zadavatelům efektivně oslovit specifické cílové skupiny diváků. O přínosech pro zadavatele svědčí i meziročně o čtvrtinu rostoucí počet diváků závodů Formule 1, kterou zpravidla sledovali muži v produktivním věku mezi 25–54 let.