Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Za první tři měsíce v roce 2019 jsme dosáhli 3,83% podílu na sledovanosti v CS 15–69. Sledovanost našich TV stanic rostla meziročně o 25 % a podíl na sledovanosti dokonce o 34 %. V dětské cílové skupině jsme rostli na úroveň 4,35% podílu na sledovanosti.

V porovnání s minulým rokem jsme také oslovili více diváků v CS 15–69, konkrétně 80 % z nich. Za tímto úspěchem stojí rozšíření portfolia zastupovaných TV stanic, ale také nárůst sledovanosti některých TV stanic. Výrazně si polepšily především filmové TV stanice, konkrétně FilmBox a JOJ Cinema.

Sledovanost Atmedia 1Q2019 CS 15-69

Podíl na sledovanosti FilmBox byl v porovnání se stejným obdobím v minulém roce trojnásobný. Mezi nejsledovanější filmy, které diváci na této TV stanici vyhledávali, patřily Asterix at the Olympic Games, Law Abiding Citizen nebo OverDriver. TV stanice JOJ Cinema zvýšila svůj podíl na sledovanosti meziročně o 65 % a k nejoblíbenějším filmům patřily Divergence, Bohové Egypta nebo Red Dog – psí legenda.

Dařilo se nám i v dětské cílové skupině diváků 4–14. Náš podíl na sledovanosti dosáhl v prvním kvartálu 2019 úrovně 4,35 %. Díky rozšíření portfolia TV stanic o Minimax a Cartoon Network jsme tak meziročně zvýšili svůj podíl na sledovanosti dvojnásobně. Z dětských diváků v letech 4 až 14 let jsme oslovili téměř ¾ z nich. To je v meziročním porovnání 38% nárůst.

Sledovanost Atmedia 1Q2019 CS 4-14
Sledovanost Atmedia 1Q2019 CS 4-14

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru