V prvním pololetí roku 2019 se nám dařilo. Dosáhli jsme podílu na sledovanosti 3,9 % v CS 15–69, což je meziroční nárůst o 36 %. V této cílové skupině jsme oslovili v průměru 4,5 milionů diváků měsíčně. Bodujeme i v dětské cílové skupině 4–14, kde jsme dosáhli 4,26% podílu na sledovanosti.
V prvním pololetí 2019 se nám podařilo rozšířit naše portfolio hned o 6 TV stanic, konkrétně, Film+, Minimax, Spektrum, Sport 1, Sport 2 a TV Paprika. Nově tak na českém trhu zastupujeme 23 měřených TV stanic, které měsíčně osloví průměrně 4,5 milionu diváků v dospělé CS 15–69. To je o 20 % více než ve stejném období v minulém roce.
Podíl na sledovanosti v CS 15–69 vzrostl meziročně o 36 % na 3,9 %. Vedle rozšíření našeho portfolia stojí za tímto úspěchem také nárůst sledovanosti některých TV stanic, které zastupujeme již delší dobu. V prvním pololetí roku 2019 se dařilo především filmovým stanicím FilmBox a JOJ Cinema. Pozadu nezůstal ani dokumentární WAR Svět válek, který meziročně zvýšil svůj podíl na sledovanosti dvojnásobně.
Výše zmíněné TV stanice dokázaly zaujmout své diváky svojí obsahovou nabídkou. U FilmBoxu bodovaly zahraniční filmy jako např. Naked Gun, Law Abiding Citizen nebo OverDrive. JOJ Cinema oslovila diváky sci-fi filmem Divergence, dramatem Unesená, či akčním filmem Parker. Dokumentární War Svět válek boduje s dokumenty o 2. světové válce. K nejsledovanějším pořadům prvního pololetí se zařadily dokumenty jako Kamikaze, Hitlerova cesta k diktatuře nebo Bitevní lodě 2. světové války.
Dařilo se nám také v dětské CS 4–14, ve které jsme zvýšili náš podíl na sledovanosti o 74 % na úroveň 4,26 %. Za tímto nárůstem stojí primárně rozšíření portfolia o dětskou TV stanici Minimax, která si drží dlouhodobě silnou pozici mezi dětskými diváky s podílem na sledovanosti téměř 2 %. TV stanice z našeho portfolia osloví měsíčně 50 % dětských diváků.