Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Naše společnost se bude i v nadcházejícím roce zaměřovat na rozvoj portfolia zastupovaných tematických stanic. Úprava obchodní politiky pro rok 2019 spočívající v jejím zjednodušení a také rozšíření počtu stanic, se u klientů setkala s úspěchem. „Klienti se díky provedeným změnám v naší nabídce nyní lépe orientují, navíc více vychází vstříc jejich požadavkům. Proto se jí budeme držet i v roce 2020. Nadále se zaměříme na ještě větší rozšíření portfolia tematických stanic zajímavých pro mediální trh. První rozšíření o 3 televizní stanice očekáváme již na jaře 2020. Ceníkové ceny, sezónní a stopážové koeficienty zůstanou na stejné úrovni,“ říká Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia.

Naši klienti budou i v roce 2020 vybírat ze dvou základních cílových skupin. V současnosti mohou volit ze zaměření CS 15–69 u balíčku atmax, atadults, atchoice, druhou volbou je balíček atkids oslovující cílovou skupinu 4–14 let. Zacílení publika sestávajícího nejenom z dětských diváků, ale také jejich rodičů, nabízíme na českém trhu jako jediní. „Jelikož se nám upravená obchodní nabídka s dvěma cílovými skupinami osvědčila, rozhodli jsme se ji pro příští rok zachovat. Týká se to i ceníkových cen, které ponecháme na stejné úrovni včetně sezónních a stopážových koeficientů. V neustálém zvyšování ceníkových cen totiž nevidíme smysl. Plánujeme ale zvyšovat reálné ceny, tedy poskytovat nižší slevy zadavatelům televizní reklamy, a to z důvodu větší vyprodanosti a rozšířeného počtu zastupovaných TV stanic,“ uvádí Vasilová. Jedinou změnou v naší obchodní politice pro rok 2020 bude zvýšení minimálního počtu TV stanic u balíčku atchoice ze 7 na 8 z důvodu výrazného rozšíření zastupovaných tematických stanic v posledním roce.

Budeme nadále pokračovat i v 360° komerční komunikaci. Kromě klasické TV reklamy svým klientům zajišťuje doplňkové marketingové aktivity v podobě sponzoringu, product placementu, teleshoppingu a zajištění propagace v minipořadech, dále také v rámci HbbTV. Zprostředkováváme i partnerství s Formulí 1 vysílané na kanálech Sport 1 a Sport 2.

Atmedia zastupuje již 19 měřených tematických stanic

V roce 2019 jsme opětovně navázali spoupráci s televizní skupinou AMC, se kterou spolupracovala již od roku 2008. Do portfolia společnosti kromě již dříve zastupovaných pěti stanic (Film+, Minimax, Spektrum, Sport 1 a Sport 2) přibyly i dvě zcela nové, a to AMC a TV Paprika. „Díky průběžnému rozšiřování portfolia budou moci zadavatelé prostřednictvím Atmedia oslovit v příštím roce diváky na 25 tematických stanicích. V rámci balíčku atmax mohou inzerovat dokonce na 19 měřených TV stanicích, což je největší počet měřených stanic, který nabízíme od založení Atmedia v roce 2008,” říká Vasilová. S uvedeným počtem stanic oslovujeme měsíčně 3,6 milionu diváků ve věku 15–69 let, což je celá polovina ze všech diváků v tomto věku, a 34 % diváků ve věku 4–14 let. „Zadavatelům nabízíme možnost oslovit atraktivní, bonitní publikum, například mladé ženy a muže s vysokým socioekonomickým statusem a to je pro naše klienty zajímavé. Očekáváme, že kvůli plánovanému rozšíření stanic v příštím roce se pak zásah cílové skupiny ještě zvýší,” dodává Vasilová.

Zájem o tematické televizní stanice a jejich reklamní prostor je značný. Svědčí o tom nejenom zájem zadavatelů, ale i meziroční srovnání vyprodanosti reklamního prostoru. Tu jsme zaznamenali u vybraných televizních stanic nejenom v high season, ale letos také nově v období tzv. low season. „Těší nás, že se na nás obracejí noví zadavatelé reklamy, zároveň jsme rádi, že pomáháme stávajícím klientům využít potenciál tematických stanic a oslovovat relevantní cílové skupiny na maximum. I v dalším roce budeme dbát na udržení vysokého standardu servisu poskytovaného jak zadavatelům TV reklamy, tak zastupovaným TV stanicím,” komentuje dále Vasilová.

 

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru