Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia minulý měsíc navázalo spolupráci se společností Media Club. Jedná se o neexkluzivní spolupráci, čili se týká výhradně těch klientů, kteří u Atmedia neinzerují.  Pro tematické stanice znamená nová dohoda možnost jejich dalšího rozvoje.

Od začátku hledáme možnosti, jak pomoci tematickým stanicím k dalšímu růstu a směřování. V září letošního roku jsme po rokování s Media Clubem dospěli k dohodě a uzavřeli spolupráci. Media Club nás zastupuje neexkluzivně, což znamená, že zadavatelé budou moci získat reklamní prostor na tematických stanicích Atmedia přes Media Club nebo napřímo v Atmedia,“ uvedla Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.

Michaela Vasilová
Michaela Vasilová

Celý letošní rok je pro nás velmi úspěšný a pro zadavatele tím pádem máme mnohem více GRPů. Spolupráci s Media Clubem vnímáme jako další možnost, jak rozvíjet naše služby,“ doplňuje důvody ke spolupráci Michaela Vasilová a dodává, co to znamená pro tematické stanice: „Zastupovaným stanicím z portfolia společnosti Atmedia přinese spolupráce další možnost k jejich rozvoji na českém mediálním trhu.“

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru