Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Až 30% nárůst sledovanosti zaznamenaly tematické stanice z portfolia mediálního zastupitelství Atmedia v meziročním srovnání. V červenci dosáhla Atmedia na share 4,22 %, rekordním se stal zejména poslední týden měsíce, kdy podíl na sledovanosti činil 4,62 %. V letním období se mimořádně daří dětským stanicím, na rekordní výsledek dosáhla nová televize TUTY.

Letní měsíce přejí tematickým stanicím – mediální zastupitelství Atmedia naměřilo share 4,22 % (červenec 2017, CS 15+), je to nejlepší výsledek za poslední tři roky. Nejúspěšnějším dnem se stala sobota 8. července, kdy celodenní podíl na sledovanosti vzrostl dokonce na 5,64 % (CS 15+). Neděle 30. července završila nejsilnější týden letošního roku se share 5,62 % (CS 15+).

Vývoj podílu na sledovanosti zastupitelství Atmedia v cílové skupině 15+

Vývoj podílu na sledovanosti zastupitelství Atmedia v cílové skupině 15+
Vývoj podílu na sledovanosti zastupitelství Atmedia v cílové skupině 15+

Rostoucí sledovanost stanic zastupovaných Atmedia vidíme napříč celým portfoliem, meziročně vzrostla naše skupina z tohoto hlediska o mimořádných 30 %. Zásluhu na tom mají například dokumentární, sportovní a rodinné stanice,“ komentuje výsledky Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia, a doplňuje: „V průběhu letošního roku jsou výsledky Atmedia vyrovnané – držíme share 4 %. Rekordní výsledky v červenci jen potvrzují dlouhodobě úspěšnou spolupráci mezi námi a stanicemi, společným úsilím přinášíme na trh unikátní a úspěšný produkt.“

Michaela Vasilová

V letních měsících děti tráví u televizních obrazovek delší čas a vybírají si také dětské stanice z portfolia Atmedia. Skupina čtyř stanic během července získala podíl na sledovanosti 4,92 % (CS 4–14), což je letos druhý nejlepší výsledek. V posledním červencovém týdnu byl naměřen nejvyšší share 5,84 % (CS 4–14), přičemž v pondělí 24. července dosáhnul share 8,15 % (CS 4–14), což je nejlepší výsledek od začátku tohoto roku.

Svou zásluhu na těchto výsledcích má i nová tuzemská stanice TUTY. Právě v pondělí 24. července jí byl naměřen dosud nejvyšší podíl na sledovanosti, konkrétně 1,86 % (CS 4–14). Nejsledovanějšími pořady se staly seriály Dennis: Postrach okolí (Share 5,58 %, CS 4–14), MagiNation: Národ mágů (6,34 %) a Degrassi (4,55 %). Diváci si oblíbili také původní pořady TUTYriál, Zapotíš se!, zájem je rovněž o akvizice (Teletubbies, Winx Club či anime seriály).

Balíček atkids s dětskými stanicemi je na českém trhu stále jedinečný, nabízíme zadavatelům výhradně dětské programy tuzemské i zahraniční. Zároveň se staráme o bezpečný reklamní obsah. Červencové výsledky stanice TUTY naznačují potenciální vývoj sledovanosti. Věřím, že se startem plnohodnotného podzimního programu TUTY bude pokračovat v růstu,“ komentuje úspěchy dětských stanic Atmedia ředitelka Michaela Vasilová.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru