Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Až 30% nárůst sledovanosti zaznamenaly tematické stanice z portfolia mediálního zastupitelství Atmedia v meziročním srovnání. V červenci dosáhla Atmedia na share 4,22 %, rekordním se stal zejména poslední týden měsíce, kdy podíl na sledovanosti činil 4,62 %. V letním období se mimořádně daří dětským stanicím, na rekordní výsledek dosáhla nová televize TUTY.

Letní měsíce přejí tematickým stanicím – mediální zastupitelství Atmedia naměřilo share 4,22 % (červenec 2017, CS 15+), je to nejlepší výsledek za poslední tři roky. Nejúspěšnějším dnem se stala sobota 8. července, kdy celodenní podíl na sledovanosti vzrostl dokonce na 5,64 % (CS 15+). Neděle 30. července završila nejsilnější týden letošního roku se share 5,62 % (CS 15+).

Vývoj podílu na sledovanosti zastupitelství Atmedia v cílové skupině 15+

Vývoj podílu na sledovanosti zastupitelství Atmedia v cílové skupině 15+
Vývoj podílu na sledovanosti zastupitelství Atmedia v cílové skupině 15+

Rostoucí sledovanost stanic zastupovaných Atmedia vidíme napříč celým portfoliem, meziročně vzrostla naše skupina z tohoto hlediska o mimořádných 30 %. Zásluhu na tom mají například dokumentární, sportovní a rodinné stanice,“ komentuje výsledky Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia, a doplňuje: „V průběhu letošního roku jsou výsledky Atmedia vyrovnané – držíme share 4 %. Rekordní výsledky v červenci jen potvrzují dlouhodobě úspěšnou spolupráci mezi námi a stanicemi, společným úsilím přinášíme na trh unikátní a úspěšný produkt.“

Michaela Vasilová

V letních měsících děti tráví u televizních obrazovek delší čas a vybírají si také dětské stanice z portfolia Atmedia. Skupina čtyř stanic během července získala podíl na sledovanosti 4,92 % (CS 4–14), což je letos druhý nejlepší výsledek. V posledním červencovém týdnu byl naměřen nejvyšší share 5,84 % (CS 4–14), přičemž v pondělí 24. července dosáhnul share 8,15 % (CS 4–14), což je nejlepší výsledek od začátku tohoto roku.

Svou zásluhu na těchto výsledcích má i nová tuzemská stanice TUTY. Právě v pondělí 24. července jí byl naměřen dosud nejvyšší podíl na sledovanosti, konkrétně 1,86 % (CS 4–14). Nejsledovanějšími pořady se staly seriály Dennis: Postrach okolí (Share 5,58 %, CS 4–14), MagiNation: Národ mágů (6,34 %) a Degrassi (4,55 %). Diváci si oblíbili také původní pořady TUTYriál, Zapotíš se!, zájem je rovněž o akvizice (Teletubbies, Winx Club či anime seriály).

Balíček atkids s dětskými stanicemi je na českém trhu stále jedinečný, nabízíme zadavatelům výhradně dětské programy tuzemské i zahraniční. Zároveň se staráme o bezpečný reklamní obsah. Červencové výsledky stanice TUTY naznačují potenciální vývoj sledovanosti. Věřím, že se startem plnohodnotného podzimního programu TUTY bude pokračovat v růstu,“ komentuje úspěchy dětských stanic Atmedia ředitelka Michaela Vasilová.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru