Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Dětská tematická stanice Cartoon Network vstoupí 1. května do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM). Stane se tak v rámci mediálního zastupitelství Atmedia, s nímž se stanice dohodla na obchodní spolupráci od letošního léta.

Cartoon Network rozšíří portfolio tematických stanic skupiny Atmedia, která tak bude moci zadavatelům televizní reklamy nabídnout další možnost, jak zasáhnout vyhledávanou cílovou skupinu předškoláků a školáků do 14 let.

Vstup Cartoon Network do měření je dalším krokem na cestě k monetizaci obsahu a dokončení lokalizace této stanice na českém trhu. Cartoon Network výrazně přispěje ke zatraktivnění balíčku atkids pro zadavatele reklamy, kterým přinese možnost většího zásahu velmi žádané cílové skupiny,“ uvedla Michaela Vasilová, jednatelka společnosti Atmedia.

Unikitty
Unikitty

Stanice Cartoon Network je zaměřena na děti od 6 do 12 let. Její nabídku tvoří seriály plné humoru, akce a dobrodružství, které se mj. vyznačují velmi originální animací. Mezi nejznámější patří Raketové holky, Mocné Magimeče nebo Ben 10. Pro letošní rok pak stanice chystá celou řadu programových novinek, jako například seriály Hrdinská výprava chrabrého prince Ivandoa, Apple & Onion, Unikitty a Summer Camp Island.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…

Televize zůstává nejoblíbenějším médiem, alespoň jednou týdně si ji zapne 86 % Čechů

Televize si i v roce 2024 udržela své pevné místo v životě Čechů. Podle aktuálních dat ji diváci sledovali průměrně 3 hodiny a 36 minut denně. Vysokou sledovanost zaznamenaly i ostatní země z tzv. visegrádské čtyřky, přičemž nejvíce času u…

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…
Nahoru