Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Dětská tematická stanice Cartoon Network vstoupí 1. května do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM). Stane se tak v rámci mediálního zastupitelství Atmedia, s nímž se stanice dohodla na obchodní spolupráci od letošního léta.

Cartoon Network rozšíří portfolio tematických stanic skupiny Atmedia, která tak bude moci zadavatelům televizní reklamy nabídnout další možnost, jak zasáhnout vyhledávanou cílovou skupinu předškoláků a školáků do 14 let.

Vstup Cartoon Network do měření je dalším krokem na cestě k monetizaci obsahu a dokončení lokalizace této stanice na českém trhu. Cartoon Network výrazně přispěje ke zatraktivnění balíčku atkids pro zadavatele reklamy, kterým přinese možnost většího zásahu velmi žádané cílové skupiny,“ uvedla Michaela Vasilová, jednatelka společnosti Atmedia.

Unikitty
Unikitty

Stanice Cartoon Network je zaměřena na děti od 6 do 12 let. Její nabídku tvoří seriály plné humoru, akce a dobrodružství, které se mj. vyznačují velmi originální animací. Mezi nejznámější patří Raketové holky, Mocné Magimeče nebo Ben 10. Pro letošní rok pak stanice chystá celou řadu programových novinek, jako například seriály Hrdinská výprava chrabrého prince Ivandoa, Apple & Onion, Unikitty a Summer Camp Island.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru