Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Dětská tematická stanice Cartoon Network vstoupí 1. května do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM). Stane se tak v rámci mediálního zastupitelství Atmedia, s nímž se stanice dohodla na obchodní spolupráci od letošního léta.

Cartoon Network rozšíří portfolio tematických stanic skupiny Atmedia, která tak bude moci zadavatelům televizní reklamy nabídnout další možnost, jak zasáhnout vyhledávanou cílovou skupinu předškoláků a školáků do 14 let.

Vstup Cartoon Network do měření je dalším krokem na cestě k monetizaci obsahu a dokončení lokalizace této stanice na českém trhu. Cartoon Network výrazně přispěje ke zatraktivnění balíčku atkids pro zadavatele reklamy, kterým přinese možnost většího zásahu velmi žádané cílové skupiny,“ uvedla Michaela Vasilová, jednatelka společnosti Atmedia.

Unikitty
Unikitty

Stanice Cartoon Network je zaměřena na děti od 6 do 12 let. Její nabídku tvoří seriály plné humoru, akce a dobrodružství, které se mj. vyznačují velmi originální animací. Mezi nejznámější patří Raketové holky, Mocné Magimeče nebo Ben 10. Pro letošní rok pak stanice chystá celou řadu programových novinek, jako například seriály Hrdinská výprava chrabrého prince Ivandoa, Apple & Onion, Unikitty a Summer Camp Island.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru