Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů propojit s klasickými televizními panely.

S tím se ale naše cestovní skupina Atmedia nespokojila. Hned týden na to vyrazila na akci zástupců TV stanic a televizních operátorů (věděli jste, že 3/4 trhu s placenou TV ovládají 4 velcí hráči?), kterou na vinicích jižní Moravy hostila společnost Channels.cz. Zde jsme zabodovali kvízem s otázkami na televizní vysílání. Mrkněte na naši brožuru, kterou jsme při té příležitosti vydali. Může se vám hodit!

Naši měsíční poutní cestu Santiago de Atmedia jsme zakončili zdárně bez puchýřů a únavy zpátky v Praze – na uvedení nové filmové a seriálové stanice Warner TV v pražské Spojce Karlín. Představení plánů stanice, trailery na nejnovější filmy i chutný raut nás dostaly opět do „domácí pohody“. Podívejte se, jak nám to slušelo!

Mimochodem, Warner TV se daří velmi dobře, hned první den uvedení dosáhl na 1% podíl na sledovanosti, a to ještě není zařazen u všech operátorů! Nové stanici přejeme hodně zdaru a my už vyhlížíme, kam nás zavede duben.

Uf, to jsme se rozepsali 🙂 Tak ještě pár čísel na závěr ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_13
#cislotydne_12
#cislotydne_11
#cislotydne_10
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru